beri salam

beri salam

Khamis, 26 Julai 2012

muhd azeem !

assalamualaikum! hye semua ini aku nak cite pasal MUHD AZEEM haha okay terlebih dulu makcik , pakcik , abang , akak , adik , mak , ayah , kawan , awek , pakwe . haha sebenarnya dia ini pakwe kesayangan saya dan dia cinta hati saya , haha ! okay fine kami dah lama couple dari kecik lagi . haha cuma malas nak cakap je , haa * tengah fikir kan kan * okay dia ini SEPUPU KESAYANGAN! saya haha kami dah rapat dari kecik sampai sekarang dia ini lain pada yang lain dia ini manja , sweet , baik dan faham aku kami ini dah nampak macam COUPLE ! bukan tu je macam ADIK-BERADIK pun ye juga , sebab kan dia pendek dan saya tinggi ! saya banyak cite masalah saya dekat dia , dan banyak kongsi cite pasal apa sahaja tak kira lha kawan ke , awek/pakwe ke , sekolah ke , sepupu ke , haha dia ini kelaka . yang paling penting ye dia kalau makan nak kena suap air pun nak kongsi sebab malas nak makan , lagi satu dia ini tak pernah nak buat saya marah ! tapi sakit hati je kadang-kadang dia ini degil dan nakal selalu nak buat orang jerit macam orang gila dekat dia , nama manja dia kitaorang panggil ialah ADIK GEMUK PENDEK ! haha tak tahu lha nama tu siapa bagi dia ini tak suka kalau orang buat saya marah nanti dia takut dan panggil abang amy ? haha comel je kalau dia lari , dia ini tak pandai main bola , haha okay pernah lha satu hari ajak main futsal lagi pun main macam tu je biasa-biasa tak lha lawan game sangat , main sukasuka . dia cakap dengan aku . * weh kila aku sebenarnya tak pandai main bola dan futsal lha * hahaha sumpah nak gelak aku gelak besar dan gelak jahat sama dia . * HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !* okay dia marah dan merajuk dia cakap * taknak kawan kau dah kila * lolo pujuk lha dia balik kan dah kata sayang dia hehe . * lha kau merajuk plak , tarik tetek kau baru tahu , watlek sudah aku pun dulu macam tu ini main sukasuka je lha gemuk , kau masuk team aku nanti aku tolong kau sikit , dah jangan nak buat muka taik kau depan aku * nampak sweet tak kami ini . haha okay aku ada cite dengan dia pasal S N F dia hampir nak jumpa S N F ! aku cakap . * yang dah lepas tu biarlah weh , aku pun taknak kau gaduh dengan dia , aku malas dah nak fikir pasal dia kerana apa pun dia buat pada aku weh aku tetap sabar * dia cakap balik , tapi ini aku nak cair dia marah comel sangat dengan surau dia yang kecik pendek tu . haha * kau ini masih nak menang kan dia jangan sampai aku pergi klang cari dia kila kau hampir nak hilang kerana dia , baik kawan kau ada dekat rumah mahu plak nanti ibu dan ayah balik rumah nampak kau dah bunuh diri apa perasaan ibu nanti dia lahir kau 9 bulan 9 hari dia jaga kau dengan penat-penat dan susah-susah kau senang je nak bunuh diri kerana dia ! sumpah kalau aku jumpa kau nanti siap lha kau !* aku cakap balik kata dia yang comel tu . hehe * okay fine aku dah tak buat dah , aku pun dah lupa semua tu . biarlah dia azeem * hehe comel kan kan dia . okay dia ini pernah kena game dengan perempuan tapi dia tetap sabar dan terima semua tu , aku sokong dia dari belakang , dia macam mana pun tetap bagi semangat pada aku walaupun aku ini nakal sikit haha ! okay kalau dia bawa moto ? haha teling dia mesti merah yelah laki kalau bawa moto macam nak hilang nyawa aku yang dekat belakang dia ini tak plak macam orang gila kan . haha okay korang aku pun taknak cite lebih nanti lain cite dia . hehehe :) 
GEMUK ! hehe aku sayang kau , kau ialah sepupu kesayangan aku . yelah mana sahaja aku berada disitu ialah kau kan , haha okay aku doakan kau semoga berjaya dengan apa sahaja kalau ada awek boleh kenal dengan aku , nak tengok macam mana boleh masuk ke tak ? kena lha faham FAMLIY kita ini macam mana kan , aku janji tak buat lagi benda tu . hehe :) kbye .


KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan