beri salam

beri salam

Isnin, 23 Julai 2012

apa tema baju raya tahun ini ? S N F dah takada lagi !

assalamualaikum ! hye apa tema baju raya korang tahun ini ? haha aku tak tahu lha nak tema apa famliy aku macam-macam nak tema tahun ini yelah akak aku nak ini lha mak aku nak ini lha ? okay korang sebenarnya aku dengan S N F dah BREAK ! okay kali ini memang benar dan betul aku tak tipu apa PUJUK balik ? entah hati aku betul-betul dah hancur memang takada hati dah dalam hidup aku yelah aku sayang gila dengan dia , memang betul dia couple dengan madu aku tu tapi dia tak pernah nak jujur , aku ada member dia ini ambik berat betul pasal aku , ke ini balasan aku ? serius dulu memang aku tak pernah tahu yang dia couple dengan si dia ? memang aku tak tahu , aku rasa bersalah sangat , tadi FAZIRA lepak rumah aku plak call dengan S N F , happy sangat dia merajuk tadi aku pujuk dia sampai dia okay , last last jadi macam ini . aku call dia tak angkat BUSY ? okay fine takapa aku tahu madu aku tengah call dia tanya pasal yang hubungan aku dengan dia ? mesti dia tak jujur kan cakap aku ini ex dia dan tergila-gila dengan dia . aku ada komen wall yang dia buat relay tu KIENA ada masuk , and aku dah menangis gila memang sumpah cakap aku dah fikir nak MATI je , tapi FAZIRA halang aku cakap JANGAN BUAT KERJA GILA KERANA S N F KAU TU KILA INGAT TAHUN INI PUASA , KAU TAK SAYANG FAMLIY KAU DAN MEMBER-MEMBER KAU KE ! KAU MEMANG PEREMPUAN BODOH DAN SAKAI ! kurang ajar betul dia cakap aku cakap tu , aku jawab balik : LEBIH BAIK AKU MATI DARIPADA AKU HIDUP DARI AKU TENGOK SEMUA TU LAGI AKU RASA NAK MATI DAH , BUAT APA AKU NAK HIDUP KALAU DIA TAKADA DALAM HIDUP AKU SAYANG DIA HANYA S N F SAHAJA ! SUMPAH AKU LEBIH SANGUP HILANG NYAWA DARI HIDUP ! memang aku gila dan bodoh tak macam perempuan lain yang senang lupakan EX BF dia ? tapi aku tak tahu kenapa dia susah sangat nak hilang dalam otak aku ini fine korang aku tahu ini semua salah aku yang terlebih manja dia apa sahaja dia buat aku tak ambik kesah . memang aku tergilakan dia tapi ada SEBAB tersendiri aku so korang aku nak korang faham dan kepada member-member aku : AKU BOLEH LUPAKAN DIA TAPI TOLONG BAGI AKU MASA DAN JANGAN PAKSE AKU UNTUK LUPAKAN DIA KALAU BOLEH SEKARANG AKU NAK SENDIRIAN TAKNAK SIAPA-SIAPA DAH KALAU BOLEH JANGAN CAKAP NAMA DIA ! BOLEH KAN KORANG
terima kasih kepada : YAYA , KIENA , FAZIRA , AEN , EYKA , AINUR , JIA-ARE , AMEER yang ambik berat pasal aku dan tolong aku dimana jua kan . terima kasih banyak-banyk . kalau korang benci aku pasal semua ini satu je aku mintak tolong BUNUH aku boleh ? okayyy baca komen dia dan tahu sendiri !

http://www.facebook.com/nur.ashikin.9083477/posts/251827081601068?notif_t=feed_comment_reply
KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan