beri salam

beri salam

Ahad, 22 Julai 2012

selamat berpuasa !

assalamualaikum !hye selamat berpuasa korang . okay tak puasa tahun ini rumah aku 2 hari puasa dah macam rumah orang sakit otak , haha yelah akak aku buka dekat rumah ayah aku lagi , haha yang best ye mohd khair fitri yang cinta hati aku ini dan sayang aku ini puasa penuh tahun lepas puasa tak penuh ibu aku cakap tahun ini dia kena puasa penuh tak kira lha apa pun jua . kesian baby aku . HAHA ! dia selalu cakap dengan aku adik lapar lha kila , lololo kesian kan adik kesayangan aku :( haha aku selalu bagi dia semangat untuk puasa penuh yelah dia je adik aku siapa lagi nak tolong dia kan , kalau bukan akak gila dia ini yang tolong , okay aku rasa tahun ini mungkin aku akan lebih rajin sahur yelah nak bangun kan S N F tu lagi . bangun kan dia pukul 5 haha aku kan ada madu hari ini aku kejut esok madu aku plak yang kejut kan . haha okay nak tahu ke apa nama madu tu . kejap nanti aku bagi tahu ye , haha dia siap buat relay dengan dia lagi , haha aku sebenarnya tak marah pun tapi ada rasa bangang lah juga , tapi aku penah cakap macam mana pun dia buat apa , aku tetap sabar dan terima semua ini . okay nama dia nur ashikin haha kalau nak tengok dia macam mana . ada lah macam aku sikit tambam dan comel pandai dia pilih :) memang macam aku tau . okay tu sahaja nak cakap . 


KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan