beri salam

beri salam

Sabtu, 21 Julai 2012

Alhamdulilah S N F !

assalamualaikum ! hye hari ini dan sekarang aku agak happy sikit jelah kan sebab aku dengan dia dah okay sikit , hmm yelah aku tak kesah kan apa dia nak buat apa segala mana dia nak tipu aku tapi biarlah hati dan perasaan hanya TUHAN yang tahu yelah orang tua berkata segala mana yang kita sayang dia dan cintakan dia segala tu tuhan akan bagi kita kesabaran . okay aku sabar dan terima dugaan yang TUHAN bagi kepada aku . yelah cinta dan sayang memang tak boleh bagi kepada siapa-siapa selain dia sahaja , okay shahrul nizam firdaus haha awak memang kan kan . apa pun sayang pada awak . kawan-kawan saya ada tanya kenapa kan kau susah nak lepaskan dia ada apa pada dia ? HAHA ! aku sayang dia dari hati aku ! aku cinta dia dengan hati yang ikhlas ! biarlah dengan apa dia buat disini memang aku tak nampak pun dia buat apa , tapi aku kena yakin kan hati dan percaya yang dia takada perempuan lain selain aku , TUHAN nampak apa yang dia buat dekat sana . papa kalau mama mati dulu dari papa jangan lupa datang kubur mama tau nak tengok muka papa , tapi bila datang jangan menangis dekat kubur mama tau ! mama nak tengok papa tersenyum dekat kubur mama . kalau rajin dan baik bawa bunga dekat mama sebab mama akan rasa happy dan tenang , kalau kita tak sempat nak kahwin papa boleh tak bawa wife papa dekat mama nak tengok macam mana kan madu mama ? kalau papa kahwin dengan si dia mama harap pada dia yang boleh jaga papa dengan baik mama taknak papa kahwin dengan siapa selain dia papa . biar apa pun yang terjadi hati dan sayang mama hanya untuk papa , biarlah papa tak layan mama ? tapi mama masih boleh sabar dengan semua ini papa . aku hanya manusia biasa dan takada yang hebat dan terbaik aku tahu diri aku memang hanya biasa ! okay untuk yang last . HACKS !



mama sayang papa ! hanya papa sahaja dalam hati mama ini memang susah nak tinggalkan papa kan tapi mama memang taknak papa tinggalkan pun . apa pun mama serius cakap mama memang bahagia dengan papa dan happy dengan papa . jangan lupa kita dah bincang hal tu dengan cara baik .
okay selamat tinggal :)
KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan