beri salam

beri salam

Sabtu, 21 Julai 2012

HACKS - S N F !

assalamualaikum ! hye hmm aku dengan dia entah lha sekarang macam mana , sebab semalam aku ada buka blog si dia dan aku baca semua ye , aku dah tahan sampai menangis aku baca SUMPAH aku cakap ini permata kali aku menangis kerana CINTA DAN LELAKI , okay mula-mula aku call yaya dan cakap dengan dia kenapa semua ini terjadi pada aku ? okay yang kedua aku call kiena ini yang aku rasa nak menangis lagi dia tak ANGKAT CALL aku ! yang ketiga aku call dia cakap kenapa buat macam ini aku dah macam takada kesabar aku rasa macam nak bunuh diri je masa tu dalam kepala otak aku tak fikir apa dah ? memang macam orang gila dah aku ini , fine yang last aku call ameer okay yang ini BF kenapa pakwe kawan aku aen and aku tanya dekat ameer tapi dia tak tahu apa-apa okay aku tenang sikit lagi , then aku call dia tak angkat hati aku ini memang tak tahu lha rasa sakit sangat-sangat memang dah tak boleh nak hidup dah aku ini , dah lha esok puase aku takut tak boleh je nanti , aku menangis sampai 12 malam , lama-lama aku tertido esok pagi aku online tengok blog tu facebook dia aku sambung manangis balik , memang lebam ayah aku ada tanya kenapa sedih je ini adik baru lepas menangis ke ? then aku jawab sedih sebab kawan nak pindah sekolah je ayah . aku taknak famliy aku tahu pasal ini nanti dorang akan bising dan susah hati . aku bukan nak mintak kesian pagi tadi aku call dia tak angkat baru ini aku text dia tak balas , takapa aku usaha sampai bila pun , biar dorang kata aku bodoh ke apa ke , aku sayang dia sahaja takada orang lain memang tak boleh nak lupakan aku memang nak dia je , biarlah dia ada awek lain pun aku tetap tunggu dia . awak awak haha rindu kan dengan nama PAPA tu tapi saya tak boleh nak paksa awak kan takapa anak 9 tu tak jadi lha kan awak , saya betul-betul rindukan awak . nak awak balik boleh kita bersama . kita couple saya banyak pujuk awak kan sayang , memang betul saya ini tergila kan awak . hati saya memang tak boleh paksa nak sayang orang lain awak . macam mana pun kalau ada jodoh kita jumpa lagi okay , okay byeeee aku akan sambung balik !




KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan