beri salam

beri salam

Khamis, 19 Julai 2012

hanya S N F !

assalamualaikum ! hye saya hanya cinta dan sayang pada S N F saya sahaja , ha pakwe baru tu okay cite sebenarnya ialah saya dengan dia kawan rapat sahaja , kerana kami dah kenal lama okay so dah anggap macam adik dan abang tak lebih dari tu okay , haha dia tahu yang saya sayang papa saya sahaja , memang betul nak tinggalkan dia bukan ye senang biar apa pun orang kata saya tetap cinta dan sayang dia , ohh dia ada yang lain ? haha hanya couple takapa tapi bila kahwin nanti jangan harap dapat bermadu ye encik shahrul ye , haha ingat kita dah bincang anak tu 9 . jangan lupa janji papa dekat mama ? ohh so sweet lha dia kalau saya call dia masa kitorang diam je dia akan cakap MAMA I LOVE YOU :) ohhh memang cair saya dengar .ohh okay nak tahu tak papa kita ini kuat merajuk pastu kalau nak pujuk dia memang susah yelah dah lha dia ini kaki bola kawan-kawan saya perli dia cakap nanti hari jadi papa kita suruh hadiah kan BOLA ? haha kenapa tak cakap padang bola sekali hadiah dekat dia kan ? haha baru gempak nanti . tadi saya dengan kiena sahaja usik dia terus merajuk wahh puas saya pujuk dia , last-last dia okay dah dengan kita . hehe nampak ganas tak kitorang . ada ke kiena boleh cite hal saya dekat sekolah dekat dia , pehhh taknak plak saya malu kan dia cakap macam tu , ye ye buntut saya macam PENGUIN ! ishh dah dah dah malas nak cakap dah . okay saya harap sangat saya dengan dia lama dan kekal saya taknak couple saya ini cuma seminggu dan 3-4 hari sahaja ? saya bahagia dengan dia , walaupun dia ini macam tak ambik kesah pasal saya tapi ada masa ye dia ini ambik berat tak bagi keluar dan jaga saya dengan baik tu yang saya sayang , kalau saya cakap macam budak-budak ha ! mula lha dia gelak pastu ada masa ye pekak pun ada yelah saya banyak kali cakap dia tak dengar ! haha sorry papa perli je bukan apa pun ! haha okay last cite yang saya tahu dia sayang saya ! tu sahaja papa . whatever lha kau papa nak nakal-nakal ke gedik-gedik ke ? apa sahaja mama tak kesah yang mama percaya papa hanya kawan sahaja tu je ! jangan lebih dari tu papa , kalau papa boleh buat apa entah lagi mama ? tahu kan mama ini kuat jeles? so macam mana pun kena terima seadanya :) okay kepada encik SHAHRUL NIZAM FIRDAUS: ini kita nak cakap ini ada orang kan kan suka awak nama dia . NOOR SYAKEELA ! HAHA dia cakap dia sayang sangat pada awak , kalau boleh taknak tinggalkan awak , demi awak apa sahaja boleh tau , hehe ingat jaga dia elok-elok . walaupun kita ini jauh tapi hati kita dekat kan papa :) i love you so much ! :)





wahh tengok tu nama siapa dan siapa kan dia S N F tu ? dia perli kalau boleh tulis lha dekat HATI MAMA ! ishh yelah nanti mama buat ! bye :) 
KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan