beri salam

beri salam

Selasa, 17 Julai 2012

DEMAM LAGI ! dan dia tak text ?

assalamualaikum ! hye hmm kita demam lagi . hari ini tak pergi sekolah pun rasa pening mana tak main hujan dengan AEN , KIENA , FAZIRA ! haha saya memang suka dorang buli saya . dah lha saya ini cepat kena demam ehhh baru kena sikit je hujan dah pening kepala , ada ke pakwe baru saya ini ajak pergi kilnik dia cakap ambik darah tengok macam mana . ishh dia kan tahu yang kita ini tak suka ambik darah sakitt taw tangan kita , saya cakap balik apa kata awak je yang ambik darah tengok macam mana nomal ke tak ? hehe dia cubit pipi kita plak . dia cakap saya ini seorang yang DEGIL ? mana ada lha degil sikit je , haha nakal saya ini suka buat dia marah kerana kan kan dia marah comel dan manja ! tu yang sayang dia sangat terlebih gedik pun ada pakwe baru kita ini . haha demam lha tak berapa ada mood . ohh papa kita tak text pun semalam tak balas , kita memang suka dia tak balas text kita ini habis macam mana kita takada pakwe baru kalau dia layan dia macam tu . hmm saya memang sayang dia tapi kalau dia macam tu saya nak buat apa , pernah saya cakap jangan sampai hati saya berubah pada yang lain , saya tanya ada ke dia couple dengan si dia lagi ? okay fine dia cakap takada . then cakap papa sayang mama ? so kalau sayang kenapa buat macam ini hati dan perasaan nak letak mana papa ? okay takada saya faham dia penat dan sakit badan , tapi kan kot sekali tak boleh nak balas text saya ? ohh ke dah ada makwe lain , saya pernah cakap dengan dia kalau dah ada yang lain bagitahu sahaja saya tak marah sebab saya faham saya dengan dia sangat jauhkan and kalau tak pun lepaskan saya dan kita jadi kawan ? sebab saya rasa saya dengan dia dah macam kawan ? ambik berat pun tak ? ohhh habis nak cakap saya ini tak layan dia dan tak ambik hal dia ? saya ialah yang pertama text dia kalau dia tak balas saya terus call dia kerana riasu pasa dia takut jadi apa-apa sahaja . tapi dia pernah tak jaga hati saya ini , okay fine saya mengaku saya memang ada pakwe selain dia , tapi macam mana tak saya ada yang lain kalau peragai dia macam tu , saya ada cakap jangan sampai saya jahat dia yang akan susah nanti . kalau saya tak sayang dia kenapa saya text dia . kalau di ikutkan saya lebih penting PAPA dari PAKWE BARU saya ! tak cukup lagi ke sayang saya pada dia , ishh memang saya tahu saya duakan dia , tapi apa tak lagi dia ? sakit saya pakwe baru yang banyak ambik tahu dari PAPA saya . dah cukup sabar dengan awak papa sumpuh jangan sampai mama mintak break dan tak pujuk papa lagi . okay dah banyak kali mama pujuk papa kan ? banyak banyak :) takapa macam ayah saya . <--- tengok ayah lagi haha ! idola saya lha kena faham .  TAKAPA KALAU DIA TAK FAHAM DAN TAK SAYANG KITA . JANJI KITA SAYANG DIA DAN FAHAM DIA ADIK :) memang betul ayah saya cakap kita nak cari LELAKI yang setia dan seadanya pada kita memang susah beruntung pada ibu saya dapat ayah saya , hehe kalau boleh ada tak lelaki macam ayah kita ? tengah fikir ini :) 
KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO :)
http://www.youtube.com/watch?v=zW3nVBdjDNo&feature=related

Tiada ulasan:

Catat Ulasan