beri salam

beri salam

Ahad, 29 Julai 2012

sayang dia cantik tapi dia lesbian :/

assalamualaikum ! hye haha ini kelaka punya , okayy fine nak tahu seorang budak ini dia perempuan pehhh doe memang cantik lha kan . okay nama dia --- takboleh bagi tahu .? so orang panggil dia manja sebab dia manja , sweet , baik lha juga haha ! aku jumpa dia dekat rumah member aku haha aku ini macam ganas sikit so kadang aku ini kacau member aku kata sayang lha , saya cinta awak lha apa lha hanya gurau sahaja , last dia ingat aku ini serius dan perkid ? so aku ada bagi tahu yang aku ini dah ada PAKWE . dia cakap macam ini ' I NAK YOU BREAK DENGAN BF YOU , SEBAB I TAK SUKA OKAY ! ' aku pelik gila , perempuan ini nak makan maki aku ke ha ? so aku masih sabar lagi dan aku cakap dengan dia cara elok . ' EHH YOU NAK MARAH INI KENAPA ? SAL TAK SUKA I DENGAN DIA COUPLE BUKAN SEBAGAI KAWAN I BUKAN SUKA KE I ADA PAKWE YANG BOLEH JAGA I DENGAN BAIK ' dia cakap balik , yang ini nak buat aku tergelak dan jatuh cinta dengan ayat dia . hehe ' I SEBENARNYA SAYANG YOU DAN I MULA JATUH CINTA DENGAN YOU SEBAB YOU SWEET , I TENGOK YOU PUJUK KAWAN YOU MACAM AWEK YOU SEBDIRI DAN YOU LAYAN DORANG MANJA . KALAU BOLEH I NAK KITA COUPLE BOLEH ? NAK SANGAT BERSAMA DENGAN YOU KEJAP PUN TAKAPA LHA KAN JANJI I NAK BAHAGIA DENGAN YOU ? 2 MINGGU KE ? BOLEH TAK SAYANG ? aku cakap dengan cara baik . ' YOU INGAT I INI PERKID KE ATAU LEBISAN HAHA ! okay permata aku couple dengan AZIQ haha ! yang ini aku sangup BREAK dengan sebab aziq ini lain sikit , haha and aku pun kesian tengok dia aku pun couple hanya kejap je . but aku mintak break dia taknak , sebab kata sayang gila dengan aku . haha aku pun pujuk aziq balik and aku couple balik . haha dia ada add aziq dan chat dengan aziq , boleh plak dia kacau aziq dan suruh aziq lepaskan aku dan break kerana dia nak aku balik dan nak kami couple ? sumpah aku memang panas hati dengan dia and aku jumpa dia dekat rumah , aku tanya apa masalah kau , dia boleh plak menangis depan aku dan ini yang buat aku nak sepak dia , boleh cium aku ? ehhhhhhhh serius aku terkejut dan aku tolak dia . haha okayy aku dah janji aku takakan couple dengan perempuan . then lagi pun aku hanya sahaja je couple dengan dia , nak tangok macam mana , lastlast jadi macam ini kan . aku sebenarnya perempuan sejati . aku ini nampak je ganas tapi dalam hati nak lelaki je haha ! okay korang aku pun taknak buruk-buruk kan dia macam mana pun dia tetap kawan aku , and sekarang dia couple dengan kawan aku PERKID juga haha aku harap dia bahagia dan happy , kalau aku manja dengan perempuan mana-mana depan mata dia , dia mula merajuk dan marah pastu hantar text dekat aku , ' YOU KENAPA YOU MANJA-MANJA DENGAN DIA ? DENGAN I BIASA SAHAJA KAN , HMM DAH LHA MERAJUK MACAM INI . ' aku cakap lha balik kan ' YOU DAH ADA BF SO BUAT APA NAK JELES YOU ? HAHA IKUT I LHA NAK MANJA DENGAN SIAPA , HANYA KAWAN KAN JANGAN FIKIR LAIN  ! ' terus dia okay dan happy kalau nampak aku naik moto dengan perempuan lain mahu muka dia masam je . watlek watpeace aku ini kan mersa alam :) haha okay lha sampai sini je cite aku dan dia . haha :) kami hanya sebagai kawan sahaja ! then benda dah lama dah , aku dengan aziq pun dah break hanya kawan je sekarang . hehe :) sorry kali ini takada gambar !
KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan