beri salam

beri salam

Rabu, 1 Ogos 2012

kesian :/

assalamualaikum ! hye koranggg kesian aku tengok dia sangup tunggu buat apa sahaja kerana dia , hmm okay nama dia sorry tak boleh nak bagi tahu tapi aku cakap ini korang mesti tahu dan faham , dia ialah MADU aku , serius aku cakap aku memang kesian tengok dia baca blog dia , aku memang nak tolong dia tapi dia kata takapa dia boleh selesai sendiri hal dia ini , okay fine aku pun taknak lha masuk campur dan sibuksibuk kan , nanti kata apa plak kan , aku pun taknak paksa dia , aku sudi dengan masalah dia , kita sama-sama perempuan aku dapat rasa apa yang dia rasa sekarang memang kita sama-sama sayang dia , aku sekarang dah boleh lupakan dia , amin doa kawan-kawan , famliy aku dah boleh lupakan dia dan anggap dia sebagai kawan aku sahaja , haha pasal cari gaduh tu ? okay aku dah lupakan dan aku dah tak mahu mahu ingat lagi dah , ' YANG LEPAS BIARKAN SAHAJA LEPAS ' haha kesian sangat tengok madu aku tu dia terlalu sayangkan beksa laki dia , 1 SETAHUN 2 BULAN ? haha ingat senang ke nak lupakan dan lepas macam tu je ? susah wehh selalu ingat dalam kepala otak ini ? mana boleh nak tinggalkan macam tu je orang yang paling kita sayang , kita sayang dia dari pada nyawa kita sendiri bukan ? takapa tabahkan hati , tenangkan jiwa, sabarkan diri , ingat dalam apa pun jua masih ada yang sayangkan awak! mulamula masa nak lupakan memang susahkan ? tapi lama-lama ada ye kawan kita hilang semua tu nama dia ? muka dia ? pasal dia ? segala-galanya tentang dia kita akan hilang tu , ingat kalau tu jodoh kita tuhan aku tujukkan kalau dia bukan jodoh kita tuhan akan hilangkan dia dari diri kita , sejauh mana pun kita sayang dan cintakan dia ? tapi kalau dia tak ambik berat dan tak tahu semua tu macam mana lagi kita nak buat bukan ? cukup dia dah buat awak banyak kali tapi aku masih bersabar dan terima dia , WAH GOOD JOD . semangat sayang kau pada dia sangat kuat memang takada lelaki lain boleh ganti kan dia . aku sebagai madu kau sokong kau dari belakang , sudi tolong kau . haha nak maki perempuan tu pun aku boleh buat , nak suruh break kan dorang tu pun aku sangup lakukan demi madu aku . biar apa pun terjadi jangan sekali sakitkan hati madu aku . siapa suruh buat madu aku menangis , sedih , derita , patah hati , sakit hati ! aku bukan nak poyo ke apa ke ? tapi memang kesian sangat , kalau aku tak komen wall S N F tu takada lha dorang jadi macam ini , sampai S N F tu gatal dengan semua perempuan . tapi aku ini pantang kalau orang buat aku sakit hati ! mana tak ye memang benda tu tak terjadi pada aku , tapi kita samasama rasa wehh . PEREMPUAN ! apa ingat aku ini perkid lagi . tumbuk kau satu kali baru tahu . nak kena sepak kalau kau cakap aku PERKID lagi . senang cite nak aku BOM kan rumah madu num empat tu ? takada hal lha sayang boleh je aku bunuh dia sampai mati pun takapa ! tapi kita tengok je , FAKE RELAY dia tu tanah sampai mana . tak lama pun 2 minggu je tu :) hahaa tengok jahat kan anak encik tahran ini . like father like son :) aku bukan apa memang aku pun tak puas hati dengan madu num empat tu . pukiman betul . jangan sedihsedih dah tau madu num satu , baik dengar lagu blog madu num dua ini . :) hehe watlek watpeace :) hehe papai ..
KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan