beri salam

beri salam

Khamis, 2 Ogos 2012

anggap dia sebagai KAWAN :)

assalamualaikum ! hyeee korang sihat ? happy tak ? haha aku sekarang HIDUP PENUH DENGAN KECERIAN :) haha aku pun tak tahu lha sekarang ini ceria semacam je . ibu , ayah , akak , adik aku semuanya pelik tengok aku , tanya kenapa kau adik nampak lain ? haha entah aku pun tak tahu kenapa ? mungkin tuhan tu taknak tengok aku bersedih , menangis , kecawa , derita , patah hati , sakit hati yang penting BUNUH DIRI ? wow sumpah dah aku taknak buat , aku dah janji aku takakan buat benda tu lagi , okay sebenarnya S N F ada text aku semalam , hmm kedit tinggal 2 sen ? okay aku dapat text dengan dia 2 kali pagi tadi topup pastu aku text dia cakap ' sorry takada kedit nak balas . ' and dia terus call , memang terkejut lha aku dah lama tak call and text dia . tiba-tiba datang balik ? wow haha happy tu ada lha tapi korang tahu kan sebagai kawan tak lebih pun dari tu . sayang , cinta , jiwa , harapan , kasih , hati , perasaan , haha tu semua tak lebih dari yang dulu sekarang aku betul-betul anggap dia sebagai kawan baik aku . hati aku ini betul-betul dia dah buat patah , memang dah tak boleh nak terima dia sebagai kekasih hati aku , hmm biarlah dia dengan siapa-siapa pun aku tetap doakan kebahagia dia . aku memang tak layan untuk dia . layan hanya sebagai kawan sahaja . SAYANG ? haha memang lha sayang tapi sayang tu hanya sabagai kawan :) kawan-kawan aku ramai tanya , taknak ke pujuk dan berbaik dengan S N F tu ? sejujurnya aku cakap aku boleh berbaik hanya sebagai kawan sahaja , memang aku tak boleh lebih pada tu , memang masa bersama aku tak boleh nak tinggalkan dia tak boleh lupakan dia , tapi tuhan tu nak aku tahu yang S N F bukan jodoh aku . hati aku ini dah bagi pada pihak lain , haha bukan siapa-siapa tapi pada famliy yang tercinta dan kawan yang tersayang okayy aku ada kenal dengan kawan dia . nama hmm okay M S sahaja aku dengan dia kawan , tak lebih haha dia sweet , baik , ambik berat , manja , kelaka , semua ye . tapi kitorang ada text ceh ceh jangan salah faham aku text dengan dia pun sebagao kawan , kiena ada tanya kenapa tak COUPLE je dengan dia ? soo aku bukan jual mahal tapi bagi aku masa untuk single buat masa ini , bukan aku taknak tapi hmm perasaan bercinta tu dah hilang dekat hati aku ini , entah aku sendiri pun tak tahu , dia memang betul-betul baik bagi aku . selalu text aku dulu hantar , hyehye :) comel sahaja ! bukan kerana dia , aku taknak terima S N F tu tapi memang serius dan sumpah perasaan aku dekat S N F dah hilang , cuma perasaan kawan tu je yang ada . hmm kawan aku ada cakap kalau kedua-dua ye datang pada kau mintak couple , siapakah yang kau akan pilih , okay soalan tu memang pecah otak aku rasa macam nak ciumcium je mulut kawan aku tu , boleh tanya tu , fine ikhlas aku cakap : aku tak tahu sama ada S N F atau M S ? kerana bagi aku dua-dua baik , memang  S N F buat aku macam-macam tapi ada kali ye dia ini baik . M S aku baru je kenal so tak tahu lagi macam mana dan aku tak pernah bersama dengan dia . hehe benda ini belum terjadi pada aku lagi , so perasaan tu aku tak rasa , kalau benda tu terjadi aku akan berdoa dan mintak tuhan biar aku jawab dan pilihan yang betul and benar :) korang mesti nak tahu siapa M S ? ha budak mana ? dia macam mana ? sorry korang buat masa ini memang aku taknak korang tahu siapa dia , biar aku dengan tuhan , kawankawan sahaja yang tahu siapakah M S tu kalau dah tiba masa ye aku akan bagi korang tengok dan tahu okay :) hehe bukan nak bagi korang pening kepala or terfikir-fikir tapi memang belum masa ye lagi okay , harap faham :) okayy sampai sini sahaja :) hehe .
KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan