beri salam

beri salam

Sabtu, 4 Ogos 2012

hilang :/

assalamualaikum! hye korang nak tahu apa yang hilang , okay fine yang hilang ini bukan benda , manusia ! tapi yang hilang ialah pada hati ku ini , wahh nak tahu apa ialah C I N T A ? hmm benda tu lha yang hilang dekat hati aku ini , fine aku memang dah tak minat nak bercinta lebih serius bukan apa aku rasa cuma ada rasa takut ? mungkin kerana dia juga aku rasa macam ini , ehh jangan fikir aku nak kembila pada dia balik , macam aku cakap AKU ANGGAP DIA SEBAGAI KAWAN AKU ! haha tak lebih dari tu , biar dia dengan hidup dia dan hal dia , haha aku dah taknak dia ada dalam hidup kecerianan aku ini . hehe yelah bukan apa sebagai kawan tu boleh lha , haha kesian dekat madu num satu aku tu , lama tunggu tapi dia tak ambik tahu pun , LELAKI APA tu , ohh kau takada perasaan ke budak pada dia yang lama tunggu kau dan setia dengan kau , tapi apa yang dia dapat ? hahahaha kalau aku mahu jumpa kau cakap dekat kau , HYE AWAK ! SAYA SELAMA INI TUNGGU AWAK SETIA DENGAN AWAK , TAPI AWAK YANG TAK PERNAH NAK TAHU WHY ? haha senang ka ika ? aku pun tak tahu kenapa C I N T A pada hati aku ini hilang serius aku cakap bukan apa lha ye lepas aku BREAK dengan S N F ada lha yang mintak couple tapi aku belum nak terima lagi kerana hati aku ini betul betul macam kena tikam dan patah ? ohhh nak betulkan balik memang susah okay , sekarang aku nak kenal hati budi dulu baru couple nak tahu dia macam mana ? nak lelaki yang jenis . BAIK , AMBIK BERAT , HORMAT ORANG TUA , SEKEPALA , BOLEH BERGURAU , MANJA , SWEET , JUJUR , IKHLAS , FAHAM AKU , TAK PANAS BARAN , TAK CEPAT MARAH , TAK GATAL LEBIH DENGAN MANA-MANA PEREMPUAN ! haha banyak ke yang aku nak tu ? hehe tak kan yelah lepas je berlaku yang S N F tu aku betulbetul nak yang boleh dipercaya , hmmm aku pun memang dah taknak ambik tahu dan kesah pasal S N F tapi ada lha tengok FACEBOOK dia je . tapi malas nak tegur dia . haha hidup tanpa LELAKI ? boleh ke aku ini , anak encik tahran kalau takada lelaki hmm mana nak hidup gatal dia lebih ini :P okay lha sayang aku je gatal . haha entah entah  C I N T A yang tak perlu nak cari ada di depan mata , tapi hmm takada pun yang datang ? kesian dekat KILA ini . okay korang mood aku hari ini betulbetul hilang , entah lha tak tahu kenapa ? M S text sikit je ? dia marah or merajuk ? sampai sini je okay bye :(
KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan