beri salam

beri salam

Isnin, 6 Ogos 2012

kenapa dia datang balik ?

assalamualaikum ! hyee hmm nak cakap yang dia datang balik , okay kejap ini bukan S N F ! ini ialah haha okay fine dia memang dah lama aku jumpa , tapi dah lama tak text or call dia tiba-tiba masa tu dia call aku , tanya kahbar masa tu aku dekat mines ? haha terkejut bodoh lha aku sebenarnya ada jumpa dia tu pun lama , sekarang jumpa balik permata tu aku malu lha kan . dia je yang takada perasaan malu malam semalam aku lepak dengan dia , then borakborak naik moto . dia cakap : aku sombong ? tak tegur dia , tak text dia , hmm bukan aku taknak buat semua tu aku takut dia tak balas macam mana ?  hmm tapi happy lha juga jumpa dia semalam sweet je , haha dia banyak cite pasal dekat aku , yang aku ingat sekarang dia cakap . BIAR KITA BODOH KE TAK PANDAI BACA KE ! JANJI KITA DAH BERUSAH DENGAN BAIK ! wahh terlalu indah dengan kata-kata kau tu , KAMI hanya kawan buat masa ini tak lebih dari tu hmm COUPLE ? entah aku pun tak tahu , selalu ada call aku tapi hari ini tak call pun entah mana dia pergi pun aku tak tahu lha mungkin dah lupa aku kot , haha biarlah dia ! aku taknak berharap pada dia , nanti kata aku ini SS pulak . ini pun buat aku tertanya-tanya M S tak text aku pun tanya kahbar pun tak dia marah or merajuk dengan aku ? but aku takada kedit nak text dia dalam hati aku ini takut sangat yelah marah ke merajuk ke tu yang buat aku rasa takut nak text dia ? selama ini aku call dia tak pernah nak angkat kenapa erk ? hmm entah lha mungkin aku ada buat salah kot ? tapi kenapa dia taknak cakap dengan aku kalau ada salah aku kan , okay okay malas nak fikir sakit otak aku macam ini but sorry buat masa ini mood aku banyak hilang mana pergi pun aku tak tahu . but thank lha ye baca blog aku yang agak macam gila ini . bye !
KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan