beri salam

beri salam

Isnin, 6 Ogos 2012

keluar bersama angah dan azeem :)

assalamualaikum ! hye yang ini cite dah lama lagi pun keluar dengan dorang lama bulan lepas punya lepas , haha baru sekarang nak cite yelah tunggu azeem masuk gambar memang lambat dohhh , aku memang suka gemuk tu masuk lambat-lambat okay korang , gambar hanya ada 4 je tunggu angah masukkan lagi , hmmm sorry cite aku pendek ! bosan tak tahu nak cakap apa :( bye ! 






okay masa ini angah belajar aku dengan azeem wayang dekat pavilion soo best juga lah , aku dengan azeem dah gaduh gedik dekat tempat wayang tu , yelah aku nak tengok cite lain , dia nak tengok cite lain ishh geram aku dengan gemuk pendek tu , lastlast tengok cite yang dia nak sabar jelah kan :) haha , kami kan sweet memang gurau manja , kan azeem kan :)  okay korang ! stop sini je , bye !

KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan