beri salam

beri salam

Selasa, 7 Ogos 2012

single ~~~ :D

assalamualaikum ! hye single back :) wahh memang dah lama pun aku single ini , lepas je aku BREAK dengan S N F tu , sampai sekarang aku takada siapa-siapa haha ! gila gempak kot , yelah aku ini kalau seorang pergi , aku pergi cari lain tapi sekarang lepas je break aku dengan dia terus tak cari , kalau orang CHAT dengan aku dekat facebook aku tanya pasal COUPLE aku agak buat bodoh je masalah nak cari mood aku sekarang pun malas nak layan anak-anak ikan aku haha ! tapi ramai tanya aku macam ada perasaan SAYANG pada S N F ?  HAHA ! jangan nak buat lawak lha gila aku sepak apa pun kau tak dapat . apa yang aku cakap dulu , perasaan sayang tu hanya sebagai kawan sahaja , entah aku pun taknak lha tipu diri sendiri kan okay fine EX GF mana tak sayang dekat EX BF kan ? korang sendiri tahu kan aku sayang dia dulu macam mana sampai tak boleh nak lupakan dia , nak tinggalkan dia , tapi sekarang aku bangun dari mimip dia dan aku ada kawan-kawan yang bagi semangat pada aku dulu sebelum aku couple dengan dia ! aku betulbetul lemah lagilagi masa aku break dengan dia ? masa tu aku betulbetul macam orang bodoh dan macam orang gila sampai nak bunuh diri lha , tapi doa dari kawan , famliy aku boleh jadi kuat , bersemangat , ceria , bahagia , happy , haha dah terlebih gila dah aku ini sekarang but aku bukan apa , memang perasaan sayang tu ada lagi dalam hati tapi kalau perasaan C I N T A memang dah takada , semalam ada lha komen dengan dia dekat facebook , adik dia tanya : akak dengan abang dah putus erk ? ohhh tu soalan yang paling susah aku nak jawab ? then aku ada tulis dekat wall facebook yang ' kenapa adik dia tanya macam tu , susah aku nak jawab :/ tiba-tiba duadua beradik komen wall aku tu ? haha lastlast aku suruh S N F yang jawab ? dia cakap KITA MASIH MAMA PAPA LAGI ? <---- apakah ini betul ? so bila je aku tengok ayat dia sumpah memang aku cair dengan ayat dia , tapi kerana aku taknak perasaa aku ini macam dulu terharap dia , so aku fikirkan dia kawan aku sahaja , sebab aku taknak aku jadi macam dulu lemah kerana dia , so aku nak lupa semua ye pasal dia , tentang dia . apa sahaja kerana dia aku nak hilang dalam otak aku ini , kalau raya pun dekat klang nanti terjumpa dia , tegur hanya sebagai kawan sahaja , tapi tu aku cakap dalam hati aku ini bila jumpa ? entah entah aku terus peluk dia ? HAHA ! aku kan sengal sikit , bergurau je memang betul cakap madu num satu aku  ( IKA ) orang yang buat fakerelay dengan dia tu dah mula sayang pada dia , tapi aku pun tak kesah biarlah dia dah sayang ke tak ? haha tak ambik tahu pun kan , tapi aku kesian je tengok ika sangup tunggu dia dalam hati ika takada siapa tahu , tapi aku hanya dapat rasa apa yang dia rasa , biasa lha kami kan madu so aku tahu lha kan , ceh bajet pulak :P entah ramai cakap aku dengan dia macam tak break , boleh lagi komen-komen haha dia call aku ? soooo benda macam tu biasa lha bekas laki nak tanya kahbar , entah lha walaupun aku dengan dia dah break tapi kami masih panggil MAMA PAPA lagi ? so tu panggil kawankawan je okay jangan fikir apa pulak :) member aku tanya kalau S N F pujuk aku balik untuk bersama dengan dia lagi ? adakah aku akan terima dia balik ? sejujurnya aku berkata kalau ada jodoh , dan hati aku boleh terima dia , mungkin juga aku akan terima tapi tak mestinya aku akan terima dia walaupun aku sayang dengan dia ,kerana hati aku ini dia betulbetul dah patahkan , nak betulkan balik memang susah , kerana aku pun sekarang macam malas nak couple , ainur selalu cakap , mana anak-anak ikan kau kila ? HAHA ! dohh aku malas lha nak layan entah sekarang aku macam dah setia pada yang satu , tapi kau tahu aku sekarang single kan ! HAHA ! bila fikir balik kalau aku buat benda yang bukan-bukan tu rasanya aku dekat mana entah ? haha sudahsusah jangan nak merepak tumbuk kau kang kila :( macam mana pun aku tetap happy sekarang ini , kalau ada jodoh dengan siapa-siapa aku akan bagitahu okay , jangan riasu okay ;) but thank semua yang banyak ambik berat pasal aku ini , yes aku mengaku memang aku degil , nakal tapi tu dah memang aku , so korang malam semalam aku bosan aku ada buat satu kerja agak terbaik sikit je :) nak tengok dipersilakan ! 


okay yang atas tu , S N F ,  IKA , AKU , EKIN , SYAKILA ! haha :)
okay yang bawah tu kami madumadu yang comelcomel dan cantikcantik , beruntung tau S N F dapat kami ini haha , ingat senang ke ? susah wehhhh :) huhu :) IKA , AKU , EKIN , SYAKILA kami bermadu hidup berbahagia sangat dengan S N F :) but satu je nak cakap.
SHAHRUL NIZAM FIRDAUS : haha ! papa ceh ceh , malu lha macam ini nak cakap >.< haha but thank semua ye yang papa bagi kasih sayang dekat mama , jaga mama dengan baik , tapi mungkin jodoh kita tak panjang so tapi kita tetap kawan , haha jaga diri okay :) kbyeee :*
ILOVEYOUSOMUCH AND IMISSYOUSOMUCH <3 

KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan