beri salam

beri salam

Isnin, 15 Oktober 2012

bertambah bahagia kerana adanya dia :)

assalamualaikum , hye semua haha ! kita nak cakap ini bertambah bahagia kita tau tau tau :) kerana adanya dia to ? mesti nak bagitahu ke , siapa dia to . nama dia muhd sahrul amrii , wahh indahkan nama to , haha perasan je dia nanti wehh jangan lha cakap dekat dia . nak tahu ke macam mana boleh kenal dia , haha dekat facebook je :) pastu dia mintak nama skype , semalam skype dengan dia sampai pukul 6 pagi , dua dua tak tahu nak tidur nak buat macam mana hati dua dua dah berbunga kan :) , pagi tadi text dengan dia kejap je , kerana mata aku dah nak tidur , terus aku off fon , hehe kesian dekat dia hantar text banyak pastu call lagi , aku pulak off fon tak relay text dia , tak angkat call dia , baik lah dia tak marah tak merajuk dengan aku , kalau tak susah wehh nak pujuk nanti :) haha thanks biy kerana you faham i :) iloveyousomuch ! tadi aku ada pakai facebook fake nak uji dia lha kan , so tanya dah ada gf ke tak ? dia kata relay to FAKE wahh sakit hati je dengar dia cakap macam to tau , pastu tadi ada lha gaduh sikit dengan dia , kalau dia ikutkan dua dua dah ego tak nak mengaku kalah , dua dua salahkan satu sama lain , tapi kerana dia SAYANG aku akhirnya dia ialah mengaku diri dia salah , tengok baik kan bf aku kali ini , haha happy happy juga aku taknak lha jadi kali ke dua kan , hahaha harap harap tak akan lha jadi lagi , harap sangat bahagia dan kekal dengan dia :) aminnn ! so sekarang takada lagi nak cakap . apa pun aku sayang dia sangat sangat , taknak break lagi . dah penat asyik tukat bf jeeee ! ayah aku pun dah bising asyik muka lain je bf to ? hehehe :)

you ! i sayang you sangat what ever lha kalau kita gaduh sekali pun kita boleh bincang hal to dengan baik okay , and tak nak daro mulut you atau mulut i terkeluar perkataan BREAK to tau , apa pun yang tak jadi you and i takakan putuskan hubungan ini , kita dah janji kan semua to . ingat apa pun you dah cukup gatal dengan perempun lain tak akan sampai ada madu nanti :) harap harap jangan ada siapa siapa untuk orang ke dua .

i sayang you ! i sayang you sampai mati ! i sayang you sangat sangat !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan