beri salam

beri salam

Selasa, 16 Oktober 2012

kehidupan yang indah :)

assalamualaikum , hye korang sekarang aku dah kerja dekat jusco cheras selatan balakong , hehe aku hanya part time sahaja , yelah dari duduk rumah takada buat apa besarkan badankan je habis aku gemuk nanti , korang kerja ini best tau . memang lha penat kerja pastu sekolah ? wahh mata aku ini tak cukup tidur , tapi kerana nak cari rezeki dan nak tolong famliy yang tersayang apa sahaja boleh and nak cerita pasal my BF wahhh poyo doe kerana aku kerja sekarang baik lha dia faham aku , memang busy gila sekarang dengan ada ye sale pastu kahmis ini j card lagi weh ? memang tak ada masa lha cerita dia , aku sekarang pun pergi kerja balik kerja , tapi kitorang hari hari skype untuk hilangkan rindu dihati ini sayang , dia hari hari tanya pasal bila nak meet nak date ? kadang kadang kesian pulak tengok dia tau kerana nak sangat jumpa aku , tapi aku janji lepas je aku tak busy aku akan terus jumpa dia , harap harap sangat dia faham dan terus tunggu aku . hehe dia sweet sangat , memang sayang gila dengan dia semalam ada chat dengan akak dia HAHAHA ! dalam hati ini memang takut gila tak tahu nak cakap apa , baik lha akak dia kelaka orang ye comel pulak tu , youuuuuuu ! i miss you sangat dekat you tau ! HEHEHE ! apa pun korang aku betul betul happy sangat kerana ada ye dia di hati aku ini , aku harap dia bukan macam S N F tu , haha cerita pasal S N F tu aku dengan dia hanya kawan biasa tak lebih pun , dia ada lha chat dengan aku text dengan dia hanya kejap dan sikit je tanya khabar sahaja , lagi pun member member aku marah kot takut aku bersama dengan S N F balik , hehe tu tak mungkin lha kerana aku dah ada husband yang SAH ! okay korang cerita aku tak nak pulak panjang kan , hehe :) apa pun korang thanks kerana bagi semangat dengan aku , apa yang terjadi pasal S N F tu , korang betul betul kawan aku yang baik :) sayang korangg sampai bila bila !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan