beri salam

beri salam

Rabu, 24 Oktober 2012

tuhan tolong jagakan dia :)

asalamukun , hye ! kerana aku busy dengan kerja soo tak dapat nak jaga dia dengan baik kadang kadang budak ini gedik sikit nak kena cium satu kali baru dia okay . ASYIK nak gaduh je pastu dia nak menang ! mintak break baru tahu nanti , biarkan dia cari aku je yelah aku kan awek dia yang comel :) haha fine aku tahu aku poyo ! haha nak buat macam mana dah aku je yang lebih comel dari dia so nak tak nak dia kena terima seadanya ye ye :) dia perli aku doe kata dah pakai bbm ini tak text dia call pun tak ? sakit hati je dengar yelah aku kerja mana lha boleh main fon pastu balik memang aku dah terus tidur lha cerita dia ? boleh pulak nak perli aku . sakit hati ini dengar bila dia cakap macam tu tau tau :( hmmm sedih der sedih der ! nak menangis jeee tau tau , haha ! tadi gaduh sikit dengan dia pasal facebook hmm biasa lha pasal perli perli je , tolong tengok kan dia tau tau cakap dengan dia kita sayang sangat dengan dia :) imissyousomuch ! muah muah muah :*

 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan