beri salam

beri salam

Selasa, 6 November 2012

marah tandanya sayang ;)

assalamualaikum , hye :) korang mesti rindu pada aku kan ? haha yelah dah lama tak tulis blog kisah cinta dua orang yang ego . hero ialah areon yeah gedik dan heron ialah kila comel sangat ! hahaha aminnn aku dengan dia kelak juga dan bahagia ke anak cucu . GADUH ? haha tipu la kalau cakap tak gaduh kan , baru kejap tadi aku bergaduh dengan dia , yeahh memang kali ini salah aku lagi , why ? hmm satu EX GF dia ada IM dengan aku dekat facebook ! dia cakap aku rampas areon yeah dari dia la , aku yang rosak kan hubungan dia la ? WTF la perempuan bila dia tak buat relay kerana facebook areon yeah kena hack ? pukimak kau la weh , kenapa dengan aku facebook dia tak hack pulak ? ke kau yang ss dengan dia . cakap je perempuan tak payah nak malu ! so benda yang tu dah selesai kan :) yeahh ini kila macam mana aku buat dekat bekas bekas madu aku dulu , haha so kan kot budak perempuan yang gila jantan ini aku tak boleh buat :) and yang kedua pasal budak bbm , okayyy nama dia ayu ini okay sikit la ada sopan yee , last aku dengan dia kawan , aku tak musuh pun dengan ayu just banyak salah faham sahaja , yelah bila aku ada gaduh sikit dia areon yeah ini , aku bangun je tidur tengok dekat bbm dia ialah A-Y-U ! dan dekat ayu pulak
A-R-E-O-N sooo dari tu aku dapat rasa sangat yang dia ada hubungan sikit dengan ayu tu , just aku taknak cakap dan tak pikir bukan bukan ! tapi tadi perasaan ini kuat sangat kata yang dia ada hubungan dengan ayu tu . so semua dah jawab yang dia kawan , okay aku percaya dengan jujur dia tu , okay korang aku harap kali ini aku taknak gaduh besar dengan dia , and sampai bila aku nak merajuk dan ego lebih ? serius aku cakap dia banyak salahkan diri dia kerana nak pujuk aku balik , kadang aku kesian , tapi jeles dalam hati ini tak ada siapa tahu harap dia faham dengan peragai aku yang gila sewel ini ! sengal dia fuck dia read dia ? aku akan rindu juga nanti kalau takada perkatanan tu dekat bbm aku ? sanggup pakai bbm kerana aku ? sooo kila come la sayang bangun la dari peragai kanak kanak bodoh kau tu kila ! ya allah ikutkan la iman aku , memang tuhan banyak uji aku dan dia , dan aku harap gaduh ke pukul ke bincang dengan cara baik . bincang elok elok . serius aku sayang dia sayang sampai semua benda nak fikir lain . tapi fikir lain tu la buat aku sayang dan cinta dia sangat , kuat ! tolong biyyy harap tahan dengan percaya i okay ! serius kau la lelaki yang paling baik *mata ke atas tangan ke bahu* aku rasa lebih tenang dengan dia . kita dah ada baby tapi dalam perut ini , tak pernah ada pun ! hehehe just aku cakap . iloveyousomuch pakcik ilham ! haaaaa cakap pasal ilham yeahh dia pakwe comel aku ! dia sangat pandai bergambar why macam aku ! hehe gila main game macam pakcik dia ! yesss kahwin nanti dekat malaysia okay sayang bukan dekat indonesia ye , sayang you sangat sangat !
iloveyousomuch ! muahhhh !

KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan