beri salam

beri salam

Sabtu, 17 November 2012

kau yang terindah :)

assalamualaikum ! hye :) korangg aku agak badmood sikit ? whyy entah dia sekarang agak busy sikit dia dah mula kerja dekat hotel and aku memang serius ? tak tahu la aku takut dia jumpa yang baru ? then lupakan aku dan tinggalkan aku ? :'( hmm hati ini betul betul risau ? aku nak dia tahu yang aku sayang dia dan rindu dengan dia sangat , teringat masa permata kali jumpa dia ? dia ambik aku dekat KTM setia jaya tu ? naik je tangga dan jalan terus ternampak dia , yang pakai baju putih ohh dalam hati aku ini *sangat malu* dia tarik kepala aku then main rambut aku , aku agak sakit hati juga la , haha ! tapi tu bagi aku dah happy , dengan bau dia yang wangi . member aku ada cakap aku bertuah dapat dia yang sebaik dia . yes memang aku mengaku dulu aku memang ramai BF . tapi sekarang memang dah berubah bila dah dengan dia kawan kawan aku pun pelik , yang permata sekali KIENA , adik si gila aku tu . dia pun cakap aku nampak lain kerana SETIA pada yang satu , bukan senang aku nak jadi setia ini tapi bila ada ye dia . aku berubah semua tu memang dekat BBM ada orang mintak couple but aku cakap sorry i dah ada BF ! balik pada cerita lepas je dari KTM aku terus lepak dekat rumah dia , and borak borak dan gurau gurau manja :) then pukul 5 aku dah nak balik , yes masa dalam perjalanan tu aku dengan dia ada cakap pasal S N F . ye ye ye memang aku ada text dan bbm dengan dia ! tapi hanya sebagai kawan memang kitorang ada pakai nama PAPA MAMA tu , S N F ada cakap bila kita dah break atau apa pun mama , nama papa mama tu tak akan hilang tau mama janji jangan padam kan nama tu dekat dalam hati mama dan dalam otak mama , yes aku dah janji dengan S N F , tapi aku harap sangat sangat yang dia faham semua tu then S N F ada tanya yang aku ada BF ke tak , aku jujur pada dia yang aku dah ada areon yeah :) TAPI sekurang kurangnya aku takada la simpan gambar sexy seseorang , aku masih boleh senyum lagi tapi dalam hati aku memang sakit gila wehhhhhhh ! tapi nak buat macam mana dah ini semua uji allah :) sayanggg i nak you tahu apa yang i nak dekat dunia ini ? i nak dekat dalam dunia ialah YOU! cinta hati saya , kasih sayang saya , superman saya , cibai saya , fuck saya , read saya :) semua yeee ialah saya punya ! you you kalau la i ada sakit hati , i nak you derma kan pada i please kerana i nak hati you sahaja sayang taknak orang lain , and sorry sangat sangat kalau i ada buat salah pada you . okayy korang cerita cinta aku ini kadang kadang okay kadang kadang tak , iloveyousomuch imissyousomuch !  muahhh muahhh muahhh :*

KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO  :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan