beri salam

beri salam

Ahad, 25 November 2012

cerita cinta saya yang indah :)

assalamualaikum! hye :) korangg  hehe sangat happy happy kerana saya sudahh bahagia wehh yelah ada ye famliy yang tercinta dan kawan kawan yang gila gila then my husband yang kasih sayang :) aku bahagia ada ye dorang susah senang bersama dorang kan :) yes sekarang aku memang cuti sekolah and duduk rumah besarkan badan tapi ! saya tak gemuk okayyy haha cuma gemuk sikit sahaja :) macam biasa sekarang aku kena stop kerja dulu busy dengan FUTSAL ! yes ada lawan sini ada lawan sana , ya allah penat sangat korang sampai tak larat di buat ye tapi ada ye sokong sokong ye kawan kawan , anddd cinta hati dan yang penting ialah bf sayang saya ialah my daday handsome dia bagi sokong dengan cukup baik , dia berkata takapa adik kalah ke menang ke janji adik buat yang terbaik dan usaha ! yes ayah saya memang cool habis , dia sahaja yang faham peragai si budak gila ini yelah jadi ketua team ini bukan ye senang nak faham dorang lagi nak bagi arahan lagi ! lagi lagi selalu buat aku naik angin hmm kadang kadang buat aku pecah otak tapi yang saya suka ialah dorang bila main memang hebat . susah weh sangat nak gol kan lagi aku ini bukan la  permain harimau malay yang terbaik tu ! hanya seorang permain futsal team taman sahaja :) yes teringin nak pergi istanbul ? whyy tengok kawasan dia buat saya jatuh cinta sangat keindahan taman ye tempat dia semua and lautt dia buat aku tergoda , nak sangat bulan madu disitu :) yess kepada my bf yang paling tersayang gila ini saya bernama kila comel sangat nak berkata bulan madu kita nanti di istanbul ye ye ye bukan di indonesia ye pa :) saya mahu berbulan madu di istanbul dan kahwin nanti pa saya mahu di malaysia tanah air ku yang pa :) hahaha , cerita pasal pa pa saya ini yes gaduh angin anginnnnn ! pecah otak gua tau yelah masa hari kahmis tu aku memang jumpa dia tapiiiii ada hal yang kami tak boleh nak bincang kan then saya pujuk ibu cantik saya kata nak keluar  jumpa buah hatiii cibai tu then lepas je nak balik saya adalah tengok fon dia yes ada gambar madu saya cakap balik okay madu madu maduhhhhh ~~~~ sial sial sialllll ~~~~ then saya perli perli saya dah masuk dalam KTM baru nak cakap perempuan tu kawan bbm dia ? why masa gaduh di KTM tu taknak cakap pulak hye korang nampak tak permainan dia disitu ? kalau dia nak tipu ke apa ke suka kau la jantan :) sal kan saya di sini setia sama awak ! then tuhan nampak apa awak buat :p ada orang call dia kata kenapa you tak datang sini , sembang la youu ini ! dia cakap tu depan saya ya allah hati ini betul betul nak sepak dia , tapi aku taknak cakap kerana taknak gaduh depan orang nantiiii habis dia saya kerjakan :) apa pun you ! i mampu senyum lagi yes memang you kata kalau you berubah jangan tanya kenapa ? then i nak cakap kalau i ada lelaki lain jangan tanya kenapa ? i dah lupa kan S N F tu then dah tak bbm dia tapiiii takada la i buat temu janji dengan orang lain kan pastu jumpa pada hari yang sama , kalau laaa perempuan tu datang jumpa you pada hari yang sama i ada dekat situ jangan tanya kenapa muka you dan muka dia teruk i kerja kan , ingat la sayang janji kita kan , come come la biyyyy hidup perlu satu tak perlu ada dua atau tiga ? ingat i bukan senang nak dipermainkan ! cinta i ikhlas sayang i ikhlas , i tak tahu la kalau you ikhlas dengan i ke tak ? anddd korangg okay la sampai sini je malas la nak cakap nanti bergaduh GAZA pulak aku dengan dia :) hahaha :) whyy korang aku tetap senyum dann ceria macam biasa la kan hidup perlu jujur dan setia beb :*



KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan