beri salam

beri salam

Khamis, 29 November 2012

sayang , cinta , rindu hanya pada dia :)

assalamualaikum , hye korangg sekarang aku agak tertanya tanya ? why entah la now dia dah kerja kan then kurang sangat text aku , bbm aku , call aku pun dah tak sekarang ? kenapa kan jadi macam ini ? adakah tuhan tu uji kesabaran aku and setia aku ? ya allah kuatkan la iman hamba mu ini ya allah . ku tak mahu kehilangan yang ku cintai dan sayangi hanya dia berada di hati ku ini kuatkan la hubungan ku dengan dia ya allah ku tak mahu lagi dipermainkan ku sabar dengan peragai dia , perasaan dia , marah dia , angin dia , panas baran dia , ku cukup sabar dan faham ya allah kalau betul dia jodoh ku . dia lah yang terakhir di hati ku ini hanya dia yang ku kisah sayang rindu cinta ku hanya pada dia ya allah , kuatkann laaaa hati ini , iman ini , setia ini , perasaan ini , jiwa ini , semua yang berada di badan ku ini kuatkann laaaa ! kuat sampai ke 100% ya allah macam mana kamu satukan adam dan hawa , gitu la kamu satukan ku dengan dia ! yesss encik areon yeahh saya terlalu sayangkan awak dan cintakan awak ! saya sangat faham dengan kerja anda ! tapi satu sahaja please satu sahaja saya mintak tolong dan tolong jangan ada wanita lain selain saya ! saya nakk awak tahu cinta saya ini bagaikan nyawa yang gitu mahal terlalu mahal sampai tak boleh di beli kalau dijual hanya boleh beli ialah AREON YEAH ! awak faham kan apa saya cakap , yesss lagi satu akak saya masuk HUKM pada hari isnin dia sakit tekak then kesian juga tengok dia sakit macam tu tapi dekat wab dia tak boleh nak jaga so dia kena la duduk seorang seorang . and along makan ubat tau semoga kau cepat sembuh . banyak cerita aku nak kongsi dekat kau . yes banyak kakak kakak aku hanya kau je yang faham hati ini kan along . susah aku , senang aku semua ye kau banyak tolong kan , memang susah nak cari akak macam kau alongggg :'( alongg dan lagi satu aku betul betull sangat kan dia hanya nak dia sahaja :) andddd kalau nak tahu selesa tu aku keluar hang bersama member . haha best la juga macam macam kitorang buat . okay korang byee thanks semua ye . and kalau nak tengok gambar hang kitorang di facebook aku okay :)
KISAH SEORANG SI BUDAK PHOTO :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan