beri salam

beri salam

Selasa, 22 Januari 2013

happy birthday :*

assalamualaikum ! *jawab balik* hye hye untuk yang bukan islam :) okayyy sekarang cerita happy birthday along yang aku sayangi dan cintai , yes NOOE HEZLEEN BINTI TAHRAN *jeles* kerana nama along lagi sedap dari aku ! hmmm takapa tukat nama lepas ini , hahaha 21/1/2013 hari isnin hari jadi along pendek , umur dia dah masuk 30 tahun still muda weh , lawa lagi masih dara tapi yang pasti aku comel dari dia , *nak juga* kakak permata yang sangat manja , susah nak tengok dia marah serius , dia ini je yang faham aku sikit , apa apa hal kalau ada masalah aku akan cari dia . tapi satu je dia dah ada pakwe , tak lama lagi akan kahwin insyallah aku doakan ye along hari ini hari jadi pakcik aku tapi semalam sambut juga dengan along . yeahhh harap harap dorang bahagia dan panjang umur , murah rezeki alonggg cepat kahwin tok , wa tak sabar nak anak buah ini ke nak tunggu dari anak aku baru nak kahwin ? hahaha :) *perli* and lagi satu semalam hari jadi member aku juga , nabilah binti azman ! teruk dia kita kerjakan tapi aku pun kena juga baik kena tepung je , telur tak kena kalau takkkk ! habis buruk mak tokk . yang pasti aku kena kan nabilah memang masak gila dia kata : kau nak aku jadi cake ke ? apa salahnya kalau boleh , wish birthday girl ini cepat . haha kitorang sayang kau nabilah , harap hubungan sahabat kita ini kekal selama lamanya okay :) kita kawan dari kecik perasan dah macam adik beradik . ingat apa pun kitaorang doakan kau berjaya dalam PMR nanti , kita sama sama ada maut yang penting ialah EXAM ? wtf kan katanya hahaha PMR VS SPM ? yeahhh semoga berjaya dan kau lulus okay :) apa pun masalah kita boleh bincang sama sama :) we are love you so muchhhhhh ! ambik kau tepung and telur :)
HAPPY BIRTHDAY TO YOU  :*


Tiada ulasan:

Catat Ulasan