beri salam

beri salam

Ahad, 6 Januari 2013

sekolah bermula :(


assalamualaikum , hye :) okay okay sekarang cerita pasal SEKOLAH ! mesti tak percaya kan kan cepat ye masa berjalan tahu tahu je dah masuk sekolah then bulan satu , ishh aku rasa malas malas sangat ! kerana nakkan SPM tu terpaksa la belajar dan pergi ke sekolah kan kan , hari permata dekat sekolah okay , kelas aku yang paling gila dan gempak dengan ada ye YAYA , AINUR , KIENA , JIA ARE , EYKA , FAZIRA , AEN oh oh oh memang gila sangat sangat aku yang paling last datang dari geng aku , haha kitorang memang tak boleh diam masti bising 24 jam sampai cikgu pun malas nak tegur memang dah tahu peragai kitorang ini , tapi cikgu suka dengan kitorang sayang kitorang okay la tahun ini aku SPM ! weh korang kenapa la la kan tahun ini SEJARAH nak LULUS ? for what tahun ini dia nak buat , kenapa bukan tahun depan ke apa ke ? ishh geram ye kita :( hmmm takapa takapa aku usaha sampai gigih , then tahun ini aku nak belajar rajin rajin kali ini aku bersemangat betul , yelah nanti dekat sekolah ada kelas malam , WAJID untuk pergi . then tahun ini tak boleh main main dan tidur di dalam kelas lagi satu yang penting ye tak boleh pontong sekolah dan kelas ! kena jadi pelajar baik :) insyallah kalau dengan kuatnya iman di hati aku ini , tahun ini juga KAMI KAKAK SPM DAN SENIOR ! hormat sebagai akak kau sendiri ingat jangan pandang dengan sombong , KAMI KAK YONG okay , sekali kau buat hal dengan kami ha makan kaki dan muka mu akan rosak okay *harap faham* senang je kau okay dengan kitorang okay dengan kau ye adik adik ku semua :) tahun ini macam biasa aku duduk dengan AINUR SYAZANA *kecik sayang* dia kawan baik aku sampai hidup dan mati , dia je yang lebih faham aku dari yang lain , bukan senang nak faham perasaan aku ini , then aku budak baru masuk kelas aku MELAYU nama dia INTAN , haha jiran saya :) dia dulu pindah dari taman aku ini pastu  dia duduk balik dekat sini , terkejut juga la satu kelas dengan jiran sendiri , dorang pun suka kawan dengan dia gila gila , masuk air , macam kami ini juga kan :) harap kau happy dengan kitorang okay :) apa pun tahun ini maut dulu datang ialah SPM , doakan saya berjaya okay :* bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan