beri salam

beri salam

Ahad, 6 Januari 2013

new year :)


assalamualaikum , hye :) yes aku baru nak tulis pasal new year *malu* okay buat masa ini aku agak busy kerana dengan kemas barang sekolah lagi , ini baru kita ada masa nak cerita kan :) angkat tangan macam *miss universe* <-- yes tu memang aku :) bahahaha aku sambut new year dekat KL mana lagi budak sekolah macam aku ini nak pergi , sorry la wa takboleh nak bawa moto jauh jauh la , ayah tak bagi *harap faham* aku hang dengan member yeahh happy sangat sangat dan PENAT ! then tunggu pakwe fazira , lepas dari tu jalan jalan lagi , alahaii penat sangat masa otw KLCC tu ikut jalan belakang pavi tu , pehhh banyak ye orang orang dekat sana sana sampai nak jalan pun tak boleh ishhh geram ye aku , dengan kuasa hebat ye aku ada , semua aku tolak bagi jatuh tapi dorang tolak aku sampai nak mati , ala baik ada mamat mamat tu tolong aku *comel* sampai KLCC ya allah gelap aku tak nampak apa , muka orang pun aku nampak hitam je , masuk dekat tempat ala ala club penuh betul orang siap menari sampai pijak kaki aku nak je aku pijak muka dia balik , apak punya budak ! apa lagi aku dengan member yang lain takpayah nak cakap la dah jadi orang mabuk dah macam orang gila takada husband ye pun ada juga , kitorang menari hmm takpayah cakap macam mana nak pergi dekat DJ tu je :) then yang pasal best dia buka lagu gangnam style , aduh lagi bertambah sakai kitorang dekat sana , ada orang puji dia cakap : aku menari gangnam style nampak comel la , *malu muka merah gila* hati rasa nak buang dekat tong sampah je dia cakap macam tu , takapa takapa teruskan menari , hahaha aku overnight dekat KL pukul 6 lepak dekat bustop dekat TS boleh pulak budak budak lelaki tu kacau orang , ish aku dah mula takut sebar jelah buat tak tahu aku siap buat muka sedih lagi depan mamat tu , biar dia tak kacau aku , bila bus je datang budak budak tu terus blah , selamat hidup aku sikit , ishh lagi tak selamat aku baru nak duduk ada seorang ini tegur pulak dia cakap : oit kau ! apak la aku terus bangun tegur aku macam polis buat aku takut je , dia cakap overnight tak bagitahu , weh dengar sini ye ye bt3 fone low , merah , hmm macam mana nak bagi tahu ? bus aku pulak datang , then dia tak naik bus dengan kawan dia kenapa ? masuk bus , nak bayar pastu pakcik bus ini tak ada duit kecik suruh tukat dengan budak mana entah tapi yang penting LELAKI , comel muka dia . dia ada rm 8 je , pastu aku ada rm 10 aku cakap takapa ambik jelah takada duit kecik dah la , dia kata tak kesah ke , ishh dari aku tak balik rumah baik aku cakap TAK KESAH LA DER! hahaha kawan dia pulak pergi jerit COUPLE JELAH ! apak kau ! aku tak kenal kawan kau siapa pastu main cakap macam tu , ishh tak boleh gatal dalam bus tu weh , ada orang ada orang bahaya , tak selamat . sampai taman megah dengan hati malas nak jalan terpaksa juga pujuk kaki suruh jalan . hmm takapa takapa usaha okay usaha :) okay azam tahun ini ialah : belajar rajin rajin kerana aku nak SPM then usaha dengan gigih kerana sejarah nak kena lulus , jangan main main nak lebih matang sikit dari yang dulu , kerana saya ini macam budak budak dan kuat merajuk ish aku kalau merajuk 2 minggu tak tegur orang tau :) apa pun aku harap tahun ini paling indah dari hidup aku . taknak jadi macam dulu sejarah hitam yang aku dapat ! harap tahun ini korang bahagia dan ceria semoga kekal dengan hubung korang okay , aku doakan :) bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan