beri salam

beri salam

Jumaat, 25 Januari 2013

dari kecik , besar dan tua bersama :)

assalamualaikum , salam sejahtera , salam satu malaysia <-- mesti ada :) HAHA ! korang macam mana kita nak pertahankan hubungan ? aku mengaku sekarang hubungan dengan dia dah lain hampir sangat hmm kadang aku takut dengan perkatanan BERAK tu aku sendiri taknak kehilangan dia kerana aku betul betul dah sayang pada dia , tapi kenapa la ada ye halang dengan dia . hmm kadang aku fikir aku dengan dia macam tak lama je . aku taknak macam dulu couple hanya hari dan minggu sahaja ? aku nak salamanya sampai KAHWIN ! nak anak bersama dengan dia nak bermanja dengan dia . tapi ! kenapa kan ada sahaja yang duganan yang aku dapat :'( aku bersikap jujur pada dia aku peragai jujur dengan dia , yes aku mengaku kadang kalau bergaduh aku kasar kepala nak mengalah aku sahaja nak menang kadang aku kesian dan sedih kerana dia lebih sabar dengan aku sendiri putus asa dengan halang cinta tu , kadang aku lemah semangat dengan duganan kerana sayang aku kuatkan diri untuk terus dengan dia , SETIA HUJUNG NYAWA ! cerita tu buat aku terfikir tiba tiba aku terjadi macam tu , bak kata sekarang CURANG HUJUNG NYAWA ! mintak mintak la jangan jadi macam tu aku nak kekal dengan dia selamanya , now dah berkerja ya allah risau sangat dengan dia . nanti ada awek baru terus lupa aku macam mana tu ye ? hmm sabar kila sabar jangan pikir lain okay dia sentiasa sayang pada kau penguin segala mana dia masih dengan kau teruskan bagi dia semangat untuk berkerja . and dia pun busy dah mula la nanti jaring bbm ya allah rindu la nanti dengan dia . harap harap tak akan jadi okay kalau dah dia mula lain mula la nanti perkatanan berak sudah ada , nanti aku penat nak cari bf baru . ehhhhh malas nak pikir penat sangat , fokus untuk SPM sahaja ! kadang aku sahaja yang gatal dengan orang dia selalu  setia pada aku , tapi bila ada orang mula nak ngorat otak terus ingin dia wah rasa ye hubungan tu lama orang tua yang berkata aku yang muda ini dengar sahaja :) tapi orang yang kita betul betul sayanglah cepat sangat pergi dari kita , ya allah aku berdoa pada mu agak diri dengan dia kekal selamanya :) doakan aku okay korang :)










Tiada ulasan:

Catat Ulasan