beri salam

beri salam

Rabu, 23 Januari 2013

bermula disini :)

assalamualaikum *yang untuk islam* hye *untuk yang bukan islam* salam satu malaysia *dato'najib berkata* HAHAHA ! funny kan kan . why ramai yang berkata aku sudah LAIN <-- benci ayat ini ! kadang aku tertanya apakah yang nampak aku lain ? muka , badan , tangan , kaki , mata , hidung , teling , mulut ? buntut jangan cakap ! sepak kang satu kali . bila aku tanya pada dorang apa yang lain? dorang kata aku lain kerana sudah pandai setia =.= cibai dan sakai ! bagus game aku kan korang . HAHA ! terima jawapan tu . ehhh selama ini aku agak tak setia dan jahat ke ? yes berkata jujur and jujur ! aku sekarang belajar SETIA ! kerana aku taknak sakitkan hati orang lain sebab aku pernah rasa benda tu bergitu sakitnya yang aku kena YA ALLAH ! tak boleh nak berkata kalau hati sudah sakit , macam kena bakar je hati ini and aku hanya ada dia sahaja and onlyyy seorang :) TAPI ! aku ada famliy dan kawan yang setia sokong aku . kawan kawan la buat hidup ini gembira dan indah macam ditaman bunga yang lawa dan cantik , tadi lepak dia shisha dengan kiena , yaya , putri , intan , yus . fazira dia takada tarsport , aen si zaba dia tak bagi keluar katanya , ainur si kecik pergi hospital tengok ayah dia kesian tengok dia now kerana riasu dengan ayah dia , dah la sekolah lagi pastu SPM pehhh bapak la pecah otak macam tu kan kan , sabar kecik kitorang sokong kau dari belakang dan depan :) ingat janji susah dan senang bersama (Y) tadi dekat kelas aku tengok ada SELOKA KELAS ? nak tahu apa dorang tulis untuk aku , dia yang tak sabar nak berkahwin dan si kuat bahan nama diberi ialah kila si penguin? ya allah terasa di hati ini kecewanya . time aku korang kenakan tu jahat ye girl semuaaaa :( takapa takapa asalkan kila comel dan omay :* yang pasti kau ado ke penguin tu ? HAHA ! and masa shisha yang tak boleh lupa ada mamat ini bajet last last masa dia berjalan boleh pulak JATUH depan mata kitorang ? bapak la kelaka apa lagi kena bahan sama ini kakyong kuat bahankan sorry la mat lu bajet depan mata wa la der takdapat nak dilepaskan la :) and lagi satu nak berkata saya sekarang happy dengan adanya ainur , yaya , fazira , putri , jiare , intan , atyra , nabila , aen , yus , kiena :) kami dah macam adik beradik kan kan sayang sayang ku :* muahhhh ! dengan adanya dia lagi ya allah gatalnya aku dengan dia kan :*
biy i miss you so much . i love youuuuu ! hehe ingat jangan nakal nakal dan gatal gatal okay :) tidur luar nanti tau :) jaga diri bila i takada nanti :) hari hari bawa wife baru dekat kubur i hanya mampu tengok dari atas kalau diberi pelung i akan tengok dekat depan dan sebelah you :* apa pun miss you all :)







Tiada ulasan:

Catat Ulasan