beri salam

beri salam

Khamis, 7 Februari 2013

sayang dia :*

assalamualaikum *islam* hye hye *bukan islam* 0kay malas nak tulis panjang nanti ada yang pulak kan kan ! HAHAHA :) tengok la dekat atas tu SAYANG DIA yes semua tanya tanya siapa la dia kan ? terfikir kejap ke bro yelah siapa la lagi dihati ini kalau bukan dia AREON YEAH <3 woooo ada nama kau doee mungkin dulu punya cerita tapi aku dengan stay bersama takakan terpisah selamanya , sayang dia sampai bila bila nak dia sahaja apa dia ? dia sahaja ! kadang aku fikir kenapa dia sebaik macam tu aku boleh abaikan ? memang salah aku suka biarkan dia macam tu je walaupun dah lama tak text dia , call dia stay setia dengan aku ya allah baiknya dia sayang you sangat biy fone bb dia rosak ! memang geram sangat dah la sekarang dia pakai fone GILA macam dia pulak tu , HAHAHA! okay apa pun sayang dia sangat sangat , kadang aku rindu dengan peluk dia sama tinggi sama gila dia pakwe aku yang lebih faham aku dari yang lain , berjanji pada diri yang aku takakan lepaskan dia buat kali ini , yes aku jujur aku dulu pernah duakan dia kerana aku bersama dengan EMON ! lepas tu aku terus break kerana aku tak layan nak sakitkan hati kedua duanya :( aku risau sebab takut rasa sakit tu datang balik . aku pernah cakap aku taknak ingat sejarah dengan SNF lagiii ya allah sakit hati bila dipermainkan aku terus berkata bila aku undur diri buat emon biar dia bersama kekasih hati dia , aku dah cukup dengan semua tu , now FOKUS pada yang satu AREON YEAH jeee :) takada orang lain dah , haaaa ! dah tengok twitter aku hmmm ada dia ada diaaaa la ! bangga la dia nanti weh . jujur kali ini aku takakan cari yang lain kerana aku bersuykur ada orang sebaik diaaaa ! hanya dia dihati kecil ini . I LOVE YOU SO MUCHHHHHH ! haaaaa nak cakap satu lagi aku kemalangan moto with yaya . haha aku bawa moto and tiba tiba boleh jatuh tapi baik yaya okay yang teruk akuuuuu . ishhh baik tak cacat tau nomal lagi biyy you masih terima i kan walaupun dah teruk sana sini :* boleh hilang nyawa kalau takada areon gila kita ini ! haha KERJA juga jangan la lupa orang yang comel disini . ohhh lupa biy i rindu ILHAM bam bam ohhhhh rindu boyfriend kecik baby kita nak jumpa anak buah. lagi satu ilham tak bagi dia pinjam fone HAHA ! kesian my biyyyy :) takapa sayang sabar okay nanti you akan dapat fone juga okay :) tunggu sahaja . AREON YEAH : i sayang you sangat sangat maaf kalau i ada buat you sakit hati dan marah i tahu semua tu salah i kerana tak dengar cakap you curang dengan you tapi you stay sabar dan terima semua tu memang betul cakap you . i sahaja yang nak menang dan betul kasar kepala nak terima semua tu duga yang kita dapat you terima seorang seorang . I ? hmm hanya abaikan you sahaja .  i jujur cakap bosan dengan hubungan kita kerana you busy dengan kerja ? i pulak busy dengan sekolah dan orang lain . tapi bila i fikir balik you masih tunggu i walaupun i rasa nak berakhir dengan hubungan ini tapi you masih pertahanankan ? wahh punya baik husband i seorang ini :) i untung dapat laki macam you biyyyy . JANJI i tak buat semua tu dahhh yang i ada hanya youu seorang . i sayang you biyyyy sayang sangat sangat sampai hujung nyawa i :)















Tiada ulasan:

Catat Ulasan