beri salam

beri salam

Selasa, 12 Februari 2013

setiap cerita ada gembira ada sedih .

Assalamualaikum , selamat pagi / tengah hari / petang / malam :) *gila sekejap* hi hi hi anda semua :* *angkat tangan macam anak raja* HAHA ! bermimpi ke apa aku hari ini ? yes now aku tak cerita pasal cinta :) bosan ~~~ cerita sikit pasal saya punya member *adik* kiena ? ohh kesian aku punya sayang why baby macam tu sekali yang kau dapat , dia kena game dengan EX bf dia ? ohh sedih sangat sangat , permata kali date dah mula buat perangai dah mula main kejam ! aku dan yang lain masih bersabar :) kami mampu senyum lagi , EX GF jantan tu datang ? yes JANTAN dengan PEREMPUAN  boleh pulak jalan dua orang depan aku ? HAHA ! sorry bro kau salah orang nak kena kan ! jumpa jantan tu dekat mines , masa dekat luar aku dah mula naik satu angin yang takakan dibuang lagi ! aku terus marah dia dan kata ( KENAPA KAU TINGGLAKAN KIENA MACAM TU JE SIAL) fine nada aku agak tinggi masa tu and semua orang pandang aku , yang intan cakap lek kila tenang sikit , HAHA ! tak payah nak suruh aku tenang jantan tu memang dah lama tak makan kaki oleh seorang perempuan gila ! OTW nak balik ke rumah tunggu bas di bastop . member member jantan tu otw ke bastop juga aku dengan pandang yang agak nak sepak seorang seorang , dalam hati baik ada iman kalau tak seorang seorang aku rogol *hahaha gelak jahat* aku pandang dorang sekali sahaja terus pandang ke arah mamat mamat tu ? weh bro telur hang letak mana ? bagi anak ayam makan kan ? hahaha ! jantan dengan perempuan tu hanya mampu di tepi jalan , yang si kiena lagi satu sengal dia boleh tengok apa EX BF dia buat dekat depan mata dia dengan perempuan tu , kiena masih bersabar ? memang gila bodoh adik aku seorang ini -,- kalau aku areon buat macam tu ? cakap dengan dia makan mati dia dengan aku ! hari selasa hari jadi yaya bam bam :) SELAMAT HARI JADI ANAK TEXI semoga panjang umur dan murah rezeki and lagi satu semoga kekal dalam hubungan dengan siapa siapa yang kau sedang kawan *perli* haha ! and hari sabtu hari jadi kiena SELAMAT HARI JADI ANAK MAJID semoga panjang umur dan murah rezeki aku doakan kau kuat dan bersemangat tabah dengan semua uji allah adik baby ku , lepas ini kalau ada jodoh dengan siapa siapa jangan terlalu kuat sayang takut makan hati lagi sayang , lain kali kalau taknak terluka jadi macam SAYA yang kuat marah baru BF ada rasa takut dengan kita mydear . tak macam tu areon ? HAHA !  and lagi satu pasal hari selasa dekat mines sambut hari jadi YAYA bam bam , happy memang happy kan ! >.< tapi KIENA ? jumpa jantan tu lagi ? balik dia cerita semua ye pada aku lepas tu baru dia tahu jantan tu GAME dia and couple balik dengan perempuan tu takada perasaan seorang wantia ke ? dia tak fikir apa yang dia buat tu ? satu hari nanti kalau dia kena macam mana ? mesti dia rasa sakit dihati dia kan . padan muka perempuan yang agak babi dan kejam !  hahaha nak bash aku ke ? persilakan sial tapi ingat kau bash adik aku hidup kau akan sedang dalam bahaya selamanya takakan hidup lama okay my musuh :) AREON YEAH ! benci nama tu HAHA tapi aku sayang dia sebesar dunia #buat muka comel :) takpayah buat aku memang dah comel dah HAHAHAHA ! TL penuh dengan bergaduh dengan dia ? --' aku kadang benci dengan dia tau selalu reply lambat and hari hari nak gaduh kadang aku dah mula bosan dengan bebel orang tua dia tu :p sekarang dia berubah nak bertanggujawab dan taknak mengalah -.- serius aku sedang buat muka BENCI ! aku nak dia yang dulu kalau dia mengala aku rasa dia sangat sweet dan dia bersemangat pertahanankan hubungan kami , TAPI ! kalau dia berubah juga hmm aku tak tahu nak cakap apa ? mungkin aku akan jadi lain dengan dia tapi aku jujur cakap , dia kalau cakap je RAMAI PERMINAT ? ayat macam mintak cium je kalau ramai pun ada aku kesah dengan semua tu seramai dan seribu mana pun tak siapa dapat lawan kau hanya kau sahaja di hati . kenapa dia macam S N F sikit perangai agak nak sama dah sekarang , sabar kila sabar ! betul cakap ayah semalam di dalam kereta masa OTW nak balik , aku date with mydaday handsome . aku tanya kalau kita sayang orang tu macam mana nak bersabar  ye ayah ? SEGALA KITA ADA HUBUNGAN DAN SAYANG PADA DIA KITA KENA BANYAK BERSABAR DENGAN SEMUA PASAL DIA , PERANGAI , DIRI , PERASAAN , JIWA . KERANA DIA DAH JADI SEBAHAGIAN DALAM HIDUP ADIK . SAYANG DIA SEBANYAK MANA DAN CINTA DIA DENGAN BERIMAN DAN BERSABAR . take note oleh ayah :) Hahaha baik boss saya akan dengar cakap boss tu :) tadi sahaja tweet dengan dia . aku dah jatuh gila ! sekarang mood pun dah hilang pergi rumah mak jemah dah . okay guys sorry berhenti sampai sini saya takada mood , kalau ada nyawa dan ada masa saya sambung balik . bye ;)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan