beri salam

beri salam

Jumaat, 8 Mac 2013

6 bulan :*

assalamualaikum cinta dan sayang :* hi hi myboyboy :) *haha cerita sekarang mungkin takada gaduh kot , yelah yelah jujur ada ada :( tapi dia yang buat titew dah jadi baik Hmmm :( see dia main miss you dengan orang lain , mungkin tu hanya perkatanan seperti kawan tapi aku yang sebagai girlfriend dia wah terasa gila kot memang benda kecik aku nak buat benda jadi besar tapi dah aku jenis kuat marah nak buat macam mana , dia nak taknak kena terima juga kerana wife dia macam ini . tapi omey kan kan now asyik gaduh je dengan dia , aku buang relay hampir nak break dia hantar relay balik then sekarang elok dah habis dah asyik busy dengan work dia then cakap dia kerja pun kerana aku juga . ehh anak dekat rumah pun tak makan lagi nak bising bising , ehhh sakit otak dibuatnya dengan dia ini sekarang . ohhh 6 bulan dengan dia . aku tak penah rasa couple lama macam ini ohhh bersuykur dapat laki gila macam dia . haha :) tapi gila pun comel juga ehh kita lagi omey dia comel sikit je tak banyak haha nak juga tu masa tu gaduh besar dengan dia sampai kita nangis dia buat call kiena bagitahu huh kiena marah dia sangat sangat padan muka :p kadang aku je yang tak faham perangai dia apa lagi yang aku nak ye ? dia baik sangat , mengalah , tahan dengan perangai aku , then aku je yang tak pandai nak hargai dia buat salah sikit sahaja aku dah mula marah dia bagai , sedangkan aku penah curang dengan dia tapi dia ? masih terima aku tak marah teruk pun . kadang aku tak faham kenapa aku berubah jadi cepat marah sangat , member aku ada bagitahu dorang kadang takut nak cerita apa apa dekat aku . tapi takapa kali aku mengalah pujuk dia :* sayang weh lama couple dengan dia . habis dah dia couple dengan hotel dia je . sampai bbm pun jaring dah takapa tetap sabar semua ye lama lama sangat tak meet dengan dia . habis kakak aku kahwin bulan 4 sibuk beli barang dia and dia pula busy dengan kerja . takapa biy i tunggu segala you tak busy . apa pun i sabar dengan busy you tu biy , maaf sangat kalau i ada buat salah pada you . yes i tahu kadang i suka bagi you sakit otak dengan i biy :( i sebenarnya hmm rindu dengan you :( habis masa dengan i sekarang you dah kurang . apa kata berhenti kerja je duduk rumah dengan i :( 
sekarang you mula dah tinggalkan i takut you pergi lama lama dengan i je :( i tahu i degil sampai buang relay kita , tapi you tetap buat balik relay tu kadang i tanya pada diri i apa yang i tak puas hati . asyik nak marah je dekat you mak i cakap bawah budak , baby yang salah asyik nak marah daday dia . i baik kan biy . janji tak marah you dah . janji biy janji sayang . i omey kan you comel sikit je . takapa takapa kerja elok elok . kadang i jeles you hari hari date dengan hotel jangan terlalu sangat biy nanti dengan i you tak date sangat :( i sayang you sebesar dunia you penah tanya pada i benda apa i nak dekat dalam dunia ini . i nak you biy you you you ! and you ! you benda ketiga yang i sayang . janji dah tak buat hal lagi :* lepas ini i merajuk pujuk i balik ! tak kira you salah ke i salah ke kalau i merajuk pujuk balik nanti kiena potong muka you i tak tahu :p  iloveyousomuch more <3 you only in myheart . husband kita comel . 















Tiada ulasan:

Catat Ulasan