beri salam

beri salam

Jumaat, 29 Mac 2013

semua tentang dia :)

assalamualaikum , hye anda semua yang saya sayangi :) apa kahbar awak awak :) hehe . ehh nak tahu tak mak timah oit ! saya ada cerita , saya bertambah bahagia sekarang , kenapa ? kerana saya tahu saya tak perlu cari cinta orang lain selain dia :) kerana dia buat saya gembira hari hari . dan saya bahagia sangat dengan awak sayang . maaf kalau perangai kasar saya buat awak sakit hati dan pening kepala , saya tahu semua tu tapi awak tak boleh ubah diri saya jadi setiap lain . saya akan jadi diri sendiri kerana mungkin tu memang buat saya ceria :) saya sayang awak sebesar dunia . saya nak awak tahu kadang saya risau tentang awak disana . saya takut awak beri cinta awak dekat orang lain memang saya tahu awak setia dengan saya tapi saya takut awak pergi jauh jauh dari saya selalu fikir bukan bukan tentang awak kan tuduh awak bukan bukan tapi kalau awak jadi seorang wanita yang hati begitu lembut dan lemah ini awak akan tahu macam rasa bila jadi seorang wanita yang begitu kuat dan tulus sayangkan awak . kadang saya buat awak pening kepala kerana saya yang selalu tak berapa percayakan awak tapi saya betul dan betul taknak awak tinggalkan saya sangat takut semua tu saya penah rasa dan alami semua yang terjadi pada diri saya kalau awak tahu tentang diri saya dengan S N F awak akan tahu macam mana rasa sakit dihati ini ye . maaf kalau saya ada buat awak rasa risau pasal saya ingin cakap saya taknak awak tinggalkan saya seminat , sejam , sebulan , setahun dan se se se saya memang taknak dan taknak ! saya nak awak di sebelah saya dan berkata di teling saya kata . kila omey saya betul betul sayangkan awak *sweet* hehe :) awak penah tanya saya nak apa didalam dunia ini . kalau awak tanya saya tahan nak awak ada dengan saya selamanya baik saya ada didunia atau takada dunia . kalau la doktor benarkan saya bagi hati saya pada awak , saya akan bagi dan berikan pada awak . saya takakan bawa dibawah nanti . kerana saya nak awak simpan sebab hati saya kan kan awak tulis nama awak tau sayang :')  

hye hye , nak cakap akak saya yang angah yang bernama NOOR HEZLEEN BINTI TAHRAN pada haribulan 7.4.2013 nak berkahwin dengan pilihan hatinya bernama SHAHRUL SHAZWAN BIN JOHARI . wahhh tak sabar nak dapat anak buah nanti mesti muka comel macam makcik kila dia , hehe :) lagilagi anak buah perempuan nak mekup kan dia pakaikan dia lawa lawa bawa dia pergi hang bersama dengan dia . hehe :) 

sorry kalau awak semua dah bosan dengan cerita cinta indah saya ini . maaf kalau saya dah lama tak bercerita kerana saya sibuk dengan perkahwinan akak saya ini kalau ada masa insyallah saya akan bercerita mungkin saya jarang tulis pada cinta saya okay :) I'm try okay . 

saya sayang awak sangat sangat and saya cinta awak sangat sangat :) you only myheart mydear . 

CERITA SEORANG SI BUDAK PHOTO :) 





















Tiada ulasan:

Catat Ulasan