beri salam

beri salam

Isnin, 22 April 2013

selamat pengantin baru :)

assalamualaikum semua hye hye saya ingin bercerita pada anda ini terlebih dahulu saya ingin bertanya kahbar adakah anda sihat disana dan disini ? apa yang anda lakukan sekarang ini ? selamat pengantin baru pada NOOR HEZLEEN BINTI TAHRAN DAN SHAHWAN BIN JOHARI sorry guys kerana dah lama tak cerita dekat blogsprot kan rindu saya la tu kan kan hehe agak busy dengan perkahwinan kakak saya sekarang ini pun baru balik dari perak dan penang menghantar ke sana pula seronok dapat abang ipar insyallah tahun depan kakak saya yang permata pula akan ke alami rumahtangga ini tak sabar nak buat baju hehe kalau along kahwin mesti warna tema pink kerana along tu gila pink sangat sangat tak akan tinggal warna pink dia pun and tak sabar nak dapat ANAK BUAH ! oh serius tak sabar gila nak snap gambar sama dia bermanja dengan dia dan bercerita dengan dia lagilagi dapat anak buah perempuan WOW makeup dia harihari haha marah kakak kakak aku kerjakan anak dia habis ada adik LELAKI --' memang tak la cerita dia kan kan angah angah , adik doakan kau kekal selamanya okay ;) lagi satu pasal cinta saya yang agak pudar sekarang entah la agak fikir balik macam rasa ingin keseorangan pun ada juga bak kata saya tak mampu nak sakitkan hati siapa siapa takut saya pula yang kena cukup pada MUHAMMAD AMZAR AFIQ mesti nak tahu siapa dia ? huh saya kenal dia pada cuti pada bulan 3 tu dia memang duduk kawasan rumah saya adik angkat dia duduk bawah rumah saya  tak penah nampak dia sebelum ini tapi pada satu hari tu saya nampak dia dekat pasar malam pada lama lama saya dengan dia bersama tapi tak lama hari jumaat lepas saya putus kasih sayang dengan dia yes saya berlaku curang terhadap AREON YEAH : biy sorry sangat i buat you kali kedua pada masa tu i memang tak boleh lepas sayang i terhadap dia i dah mula sayang dia dan sorry pada sekarang yang i berlaku curang lagi i tabah kalau ini bukan jodoh kita oh 7 bulan ? hmm biy i tak mampu lagi nak tahan lagi hubungan cinta kita dan kasih sayang kita apa yang i cakap dalam bbm tu harap you maafkan kesalahan i . serius satu hari nanti i akan menyesal tinggalkan you yang sayang i sepenuh hati you biy , i mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki :( 

okay stop cerita sedih sebenarnya saya memang rasa sedih sangat sangat apa yang saya buat pada dia . tapi saya tahu ini semua salah saya kan :( I'M SORRY MYDEAR :'( korang doakan dia bahagia dan berjaya harap dia selamat pergi dan pulang okay harap dia dapat perempuan lebih baik dari saya dan harap dia bahagia dengan siapa dia bersama nanti serius tak rela lepaskan dia tapi paksakan diri ini lepaskan juga tak sanggup nak buat dia sedih dan sakit hati tahu dia marah pada saya dan benci dengan saya takapa saya terima duga ini kerana diri saya tak sempura untuk dicintai lagi kerana saya rela keseorangan biarlah kasih sayang dari keluarga dan kawan yang saya cinta rindu pada dia tak penah hilang sayang pada dia tak penah pudar hati dan perasaan ini biar saya simpan untuk jadikan kenang bersama dengan dia :) 

mydear : MUHAMAAD SAMRI AMIR :) iloveyousomuch ! 

salam kasih sayang dari saya SYAKEELATHARAN :)

CERITA SEORANG SI BUDAK PHOTO ! 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan