beri salam

beri salam

Selasa, 21 Mei 2013

cerita tentang seorang kawan 'musuh'

assalamualaikum , hye hye semua *angkat tanya seperti diva* mesti pelik cerita kali ini agak lain sikit takada pasal cinta ? kan haha awak semua kenal lagi MUHAMMAD AMZAR AFIQ TU ? dipanggil #lelo ? yes dia seorang bekas aku dan dia seorang kasih sayang yang aku cintakan tapi malang sekali dia buat 'relay' dengan kawan aku ? nak tahu juga siapa nama dia ke , FAZIRA 'kodok' yes kali ketiga kan dia buat macam ini mula mula pasal aziq aku mampu sabar kerana aku hilang sayang dekat aziq , then soleh benda kedua yang aku sayang sampai nak berbaik dengan dia last last dia dah ambik dulu then couple buat relay pastu dia cakap soleh add dia dah app esok buat relay dia cakap dia tak tahu yang soleh ex aku , dalam berminggu aku tak tegur dia dekat sekolah dan dalam kelas . kerana agak sakit hati lama lama aku sabar dan terima semua tu kali ini lelo yang dia mahu ambik memang dia cakap benda tu 'FAKE' tapi kita sebagai perempuan dan kawan dia dapat rasa benda tu tak fake kerana ciri ciri lelaki yang dia nak ada pada lelo kerana lelo pandai main gitar kerana dia ingin belajar gitar tapi jangan guna kan dia sebagai kesenang kau . aku sendiri tak kisah lelo nak buat relay dengan siapa tapi dengan kawan aku sendiri macam mana aku nak hadap dorang nanti mungkin air mata akan jatuh juga dia tu tak layak sebagai kawan tapi layak gilirkan musuh dan talam dua muka depan cakap lain belakang cakap lain hati cakap yang dia suka dekat lelo . aku cuba nak lupakan lelo tapi kalau macam ini aku tak mampu nak lupakan dia aku sayang dia sebesar . sanggup aku buat hal dengan areon kerana nak kan dia balik . sanggup tipu areon tapi dia sendiri tak faham isi hati ini kenapa kita terlalu mudah nak percaya kan kawan sendiri  tapi suykur ada kawan yang sejati sokong aku dan bagi semangat , ATYRA , NABILA , AINUR , PUTRI , KIENA , AEN , YAYA , INTAN , JIARE , AQILA , AZLIN . mereka ada buat aku susah nak senang sorry korang buat masa ini aku tak boleh nak tengok muka dia dan aku sendiri tak dapat nak MAAFKAN DIA korang kalau jadi aku sendiri tahu sakit dalam hati ini memang sedih derita sangat tahun lepas sakit , derita pasal SHAHRUL NIZAM FIRDAUS sekarang sakit , derita pasal MUHAMMAD AMZAR AFIQ , dia yang suruh aku lupakan dia then benda macam ini macam mana nak lupakan betul tak ? cuba cuba sampai boleh tabah sangat hati ini bagi tenang dulu jiwa ini semangat sangat sudah jatuh sampai aku tak mampu nak bangun :( sad my life dia bagi alasan dia cakap dekat daten . dia takada apa pun dengan lelo then dah buat relay baru fikir perasaan kila ! weh kau sendiri kawan aku dah cakap benda ketiga kalau ambik memang aku tak akan terima semua tu , then sekarang baru nak jaga perasaan aku tak guna la . kau sendiri kawan aku kan tahu hati aku sanggup lepak dengan kau tengah panas panas . sanggup tak lepak dengan yaya dekat rafiq kerana nak jumpa kan kau then macam ini kau balas balik sorry aku memang tak boleh terima kan . kau dah besar dah matang boleh fikir mana yang buruk dan baik tapi kau sendiri nak pilih yang buruk . lagi satu aku tak penah nak cakap dengan member kita suruh abaikan kau ini hal aku dengan kau aku tak penah nak suruh dorang masuk campur aku sendiri suruh dorang stay kawan dengan kau then benda dah jadi satu maaf pun tak ada kau cakap tu di nama kan kawan ? sorry kau buat aku anggap adik beradik lagi kerana aku paling sayang dia weh sayang sangat . aku sanggup break dengan areon yang dah lama 7 bulan tu kerana nak lelo ! aku dah cakap dengan kiena aku dapat rasa yang kau dengan lelo akan ada apa apa hubungan . terima kasih sangat kerana sanggup buat aku macam ini , tengok la kalau aku dapat maafkan kau . sorry kalau aku tak boleh nak hadap muka kau . terima kasih kawan kawan * adik beradik * yang bagi semangat pada saya yang omey dan comel ini . hehe :) MUHAMMAD AZMAR AFIQ : terima kasih banyak yang aku dah buat banyak saya derita kan , jangan tanya kenapa saya marah dekat dia biar saya sendiri yang tahu . awak pandai buat saya sakit hati memang hubungan kita sekejap tapi saya dapat rasa yang hubungan kita dah lama masa kita sama dulu saya sendiri tak rasa yang awak sakitkan hati saya bagi saya . awak bahagia kan saya amat gembira dengan awak masa dahulu saya sendiri tak dapat nak lupakan semua tu . harap jaga dia dengan baik macam mana awak jaga saya dulu . harap dia sabar tunggu text awak yang lama tu harap kekal okay ;) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan