beri salam

beri salam

Selasa, 25 Jun 2013

semakin baik :)

Assalamualaikum kaum adam dan kaum hawa :) selamat sejahtera rakyat malaysia semua :) apa khabar ? awak semua sihat tak ? ohh dah lama agaknya saya tak tulis blog kan ? ada siapa siapa rindukan saya ? :/ haha saya disini sihat alhamdulillah, amin saya bersyukur masih bernyawa lagi dah tuhan masih bagi saya lihat cipatan yang indah ini, awak semua saya sekarang semakin baik dan saya lebih semangat sebelum ini ada yang tahu saya agak kurang ada semangat dan mood saya pun kurang dah tak berapa nak gembira sangat tapi saya bersyukur sangat pada allah :) kerana berikan saya keluarga yang baik dan kawan yang ceriakan hati saya ini :) memang semua ada tahunkan status saya dulu agak bersedih, sekarang kalau kita nak kawan mesti kena pilih yang terbaik bukan kita nak menilih betul ? tapi kita kena pilih yang tahu perasaan kita dah faham isi hati kita ini kan, yelah kalau ada yang buat kita sedih , sakit hati , menangis , patah hati siapa nak kawan yang macam tu buat masa saya memang tak boleh terima dia sebagai kawan saya, awak semua saya bukan dendam tapi dalam hati ini sampai sekarang tak pulih sakit sangat sangat :( baru baru ini ayah kenapa LELO #MUHAMMAD AMZAR AFIQ meninggal dunia dan kembali ke rahmatullah #AL-FATIHAH. saya sendiri tak tahu dan terkejut saya dapat tahu dari kawan dia dan mama angkat dia. saya harap awak banyak banyak bersabar dan baca yassin untuk ayah awak selalu ingat jangan penah lupakan ayah awak, saya doakan ayah awak berada ditempat orang yang beriman :) amin saya sekarang dah bahagia kenapa nak cakap saya ada ganti lain ke ? HAHAHA :p buat masa ini saya akan diam dulu taknak cakap apa apa biarlah dia rahsia buat masa ini, oh nak tanya saya masih SINGLE OR TAKEN ? kalau single kenapa nak ngorat saya ke ? haha tu pun saya nak rahsia kan juga kerana saya nak tunggu insan yang taken saya masa saya habis SPM nanti :) siapakah dia ? okay whatever lah siapa tak nak cakap dekat awak semua :p haha, TERIMA KASIH kepada keluarga dan kawan kawan yang baik doakan saya usaha untuk gembirakan hati ini dan diri saya , awak semua nak tahu saya sekarang mana mana pergi nak senyum sana sini :) ohh lupa nak cakap baru ini saya terjumpa LELO tapi tak tegur kerana saya segan macam dia juga dan saya hanya pandang tapi saya rindu dia rasa nak peluk je :D dan dia ada text saya dan saya percaya semua kata kata dia , awak saya percaya awak kalau awak nak tipu pun saya tak kesah kerana awak islam bukan ? awak akan tahu nanti balas dia macam mana ? kepada kodok: sorry okay aku bukan tak nak kawan kau tapi buat masa ini aku tak boleh terima and aku tak dapat nak maafkan kau jaga la dia elok elok . akhir kata dari saya yang comel sangat ini #perasan :) terima kasih dan disini akhirnya cerita :) - SAYA MASIH SAYANGKAN AWAK MUHAMMAD AMZAR AFIQ -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan