beri salam

beri salam

Jumaat, 12 Julai 2013

saya bahagai :)

assalamualaikum, selamat pagi, tengah hari, petang, malam awak awak semua sihat tak? hehe saya lebih gembira sekarang ini kerana saya dah jumpa ganti MUHAMMAD AMZAR AFIQ ? serius saya dah putus asa nak tunggu dan berharap dari dia betul cakap ainur buat apa nak tunggu orang yang tak akan kembila dekat kita balik ? saya harap hubungan kali ini kekal untuk selamanya dan saya harap tak ada siapa yang kacau hidup saya dengan dia . ya allah kau panjang lah hubungan ku dengan dia, ku harap pada mu ya allah kau satukan lah aku dengan dia untuk bersama selamanya AMIN :) yes serius sahabat #adik beradik saya semua dah cakap tak guna nak fikirkan pasal dia kerana kau akan menangis dan sakit rela dan lepaskan dia dari otak kau tu :) wahh main garang lagi mereka kan HAHA tu tandanya sayang dekat saya . yes betul hari hari selalu saya nak ingatkan dia dan fikirkan diri dia sedangkan dia sekali tak ingat saya kalau dia sayang saya sekali pun dia akan tanya khabar saya kan? kalau tak pun tanya pasal diri saya yang dulu. saya tahu dia pun dah bahagia dengan orang lain dan gembira dengan kekasih baru dia mana la nak ingatkan saya ini . HAHA tak mahu dah fikirkan pasal dulu dulu now nak buka buku baru :) yes I'M kila nowww :D mesti nak tahu kan macam mana boleh lupakan dia dan jumpa orang baru dihati ini :D HAHA saya lupakan dia kerana hati yang rela betul kata kata dorang semua bila saya fikir balik saya tak ada hak nak fikir pasal dia dan tahu semua tentang dia lagi kerana saya tak ada dalam hidup dia lagi kan :) amin alhamdulillah saya jumpa ganti dia nama dia si ikan kepeng . haha tak lah nama dia MUHAMMAD FITRI BIN ZUL wah nampak saya ingat nama dia selalu :* saya jumpa dia dekat BBM dia yang BC benda merepek saya layan lagi merepek dan dia yang goda saya dulu tau tau HEHE . seingat saya dia taken saya masa cuti sekolah dua minggu tu pada 29,5,2013 nak dekat sebulan juga saya dengan dia saya harap saya dengan dia hubungan sampai keanak cucu saya nak bersama dengan dia saya nak hidup semati dengan dia dan saya nak semua nya dengan dia apa segalanya saya nak dengan dia . saya tahu dulu saya tak kekal dalam hubungan bercinta kerana semua kesalahana banyak datang dari saya kan saya nak kali ini biar kekal untuk selamanya. pada 6,7,2013 masa tu saya jumpa dia alahai comel nya dia dan manja nya dia dengan saya ala bahagia nya saya dengan dia masa tu saya puas cubit cubit dia kerana saya geram dengan dia . last kata dari saya harap awak semua doakan hubungan saya :)

MUHAMMAD FITRI: Bie, baby sayang bie sangat sangat baby sayang bie sebesar dunia ini baby nak bersama dengan bie nak hidup dengan bie harap hubungan kita kekal bie #AMIN baby nak kahwin dengan bie senang cerita semua nya dengan bie bie bie . baby sayang bie bukan kerana harta atau apa apa tapi baby sayang bie kerana hati yang ikhlas baby harap apa yang baby tulis tu bie tak terasa tau kerana baby pun dah lupakan dia baby nak bie tahu baby hanya boleh bersama dengan bie seorang je you only my heart bie :* jangan nakal dan gatal dengan orang lain selain baby tau nanti #kawad kang padan muka bie :p thanks bie bahagia dan gembira kan baby selama ini <3 


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan