beri salam

beri salam

Khamis, 25 Julai 2013

MUHAMMAD FITRI BIN ZUL #husbandsayang :*

assalamualaikum , hye semua dan selamat pagi all HAHA ! suka sangat sangat sekarang ini nampak saya ceria kan nampak gembira tak ada duka tak akan derita saya senang hati sekarang kerana buah hati #husbandsayang yang bahagia saya yes tak boleh nak tipu juga kadang kadang semua orang tanya #Muhammad Amzar Afiq dekat saya hello guys buka mata tu saya dah ada pengganti dia stop cerita pasal dia dan tanya pasal dia dekat saya bukan saya kejam sangat tak nak tahu tentang dia tapi saya sendiri dah ada pengganti boleh lupakan dia, awak semua juga cakap lupakan dia lebih senang dari ingatkan then kenapa nak suruh saya ingatkan dia ye saya tahu memang berat nak lupakan dia tapi saya kena rela juga lupakan dan lepaskan dia, saya tak mahu kacau relay orang kerana saya tahu sakit bila ada orang tiga dalam hubungan yes semua nak tahu dia dengan siapa? #rara dia yang dia cintakan, awak semua saya boleh dah lupakan dia tolong mohon jangan tanya dia dekat saya kalau nak tahu tentang dia please tanya dekat GF dia #rara not me okay, saya dah berpunya dan saya bahagia sangat dengan dia tak penah saya rasa kebahagian macam ini selalu saya doa agak dia jodoh terakhir saya #amin saya tak rela nak pisah dengan dia, saya tak sanggup nak cari ganti dia kerana dia lebih baik lelaki yang saya penah kenal memang ada orang burukkan dia dekat saya tak fikir dia macam tu kenapa kita nak dengar cakap orang yang tak bersama dalam hidup kita buruk ke dia baik ke dia, saya tetap sayang dia sampai akhir hayat saya masih saya bernyawa lagi saya tetap jaga dia baru baru ini EX dia ada text dia saya tak tahu EX dia kacau dia atau tak, tapi saya berharap sangat yang tak ada orang ketiga dalam hubungan saya dengan dia. 'YA ALLAH kau selamatkan lah hubungan aku dengan dia kerana aku amat sayang dan cintakan dia kerana dia yang buat gembira setiap hari dan dia juga ceriakan hidup aku ya allah' #AMIN saya bersuykur allah temui kan saya dengan dia memang betul cakap orang tua #allah tak akan sekali biar hamba nya keseorangan dan kesedihan lagi lagi seorang wantia yang dalam derita #allah temui kan seorang yang boleh buat hamba nya gembira dan bahagia . wah sejak ke apa ini? HAHA yes saya bahagia sangat gembira saya sampai tak terkata lagi lagi bila dia merajuk dengan saya, nampak je muka ganas #anak pakcik zul ini tapi kuat merajuk kadang susah nak pujuk juga tapi saya tak penah putus asa pujuk dia segala dia milik saya apa sahaja saya lakukan untuk dia, tapi disebaliknya dia manja dan sweet sangat, suka bila bersama dengan dia. nanti nak beli baju raya #husbandsayang saya temankan yeah nanti dia kena buli dengan saya nanti HAHAHA biasa lah hati berbunga bunga sekarang macam taman bunga dalam hati saya ini. ingat 1: cinta saya dengan awak 2: sayang saya dengan awak 3: bahagia saya dengan awak 4: bersama selamanya saya dengan awak :) last kata dari saya pada awak bie thanks so much kerana terima saya dalam hidup awak sanggup tahan perangai saya then awak sanggup juga layan perangai budakbudak saya ini terima kasih banyak banyak bro :* 



ILoveYouSoMuchAndMore MUHAMMAD FITRI BIN ZUL <3 ingat janji kita pegang sampai bila kita tak akan berpisah tau, baby tak sanggup bie pergi dari hidup baby tau segala baby ada dekat dunia ini satu je baby mintak bahagia kan baby segala baby bersama dengan bie :) baby tak mintak harta dari bie hanya hati, sayang, setia sahaja yang baby mahukan, lai lai lai bagi sekarang:* muah muah muah muah muah muah muah muah muah muah:*:*:*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan