beri salam

beri salam

Jumaat, 9 Ogos 2013

SELAMAT HARI RAYA :)

assalamualaikum #ketuk pintu , pakcik makcik ada rumah tak ? kami datang ini nak beraya :D HAHA hye hye geng dekat blog SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN saya NOOR SYAKEELA BINTI TAHRAN ingin mohon maaf pada anda semua kalau saya ada buat salah pada anda dan terkasar bahasa kalau terasa hati pada saya hanya manusia biasa selalu buat kesilapan selalu buat salah mintak maaf banyak banyak kira nya kita 0-0 la ye , tahun ini tema baju raya warna ungu omey omey kita pakai #perasan :p MUHAMMAD FITRI BIN ZUL SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN kalau saya ada buat salah pada awak selama kita bersama ini yang penting ILoveYouSoMuchAndMore <3 muah muah muah :* setiap tahun tak balik kampung #melaka setiap tahun beraya dekat sini #cheras kadang kadang teringin juga nak beraya dikampung nak rasa susanan hari raya dekat kampung kan tapi tak ada rezeki lagi tunggu la saya kahwin dengan FITRI dulu #gatal ^^ awak semua balik kampung? hati hati bawa kereta , moto , lori , kereta api , kapal terbang :) baju raya warna apa? meh la kongsi sikit mana tahu sama ke kan kan :D sebelum raya sabtu lepas saya pergi beli baju raya dengan pakwe kita , kawan kawan saya shooping 9 beg kesian fitri kita pegang kan tak apa buli dia segala dia bersama dengan saya :* okay guys saya pun tak nak cakap banyak kan nanti busy beraya sana sini and buka sekolah saya terus exam kalau ada masa saya tulis blog lagi ye , yelah tahun ini saya SPM --' so masa nak tulis blog [un dah kurang 31-8-2013 saya akan ke johor pakcik kahwin lagi la busy lepas habis exam dah gerak ke sana tak ada masa langsung macam orang berkerja pulak kan :) hehe saya harap raya tahun ini lebih bahagia dan gembira sebelum ini . okay bye iloveyou and imissyou guys :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan