beri salam

beri salam

Rabu, 30 Oktober 2013

Wish Good Luck To Me :)

assalamualaikum , Hi korang :) Saya Noor Syakeela Binti Tahran ingin mintak maaf pada anda semua dan kalau saya ada buat salah pada korang terkasar bahasa maaf atas semua nya saya manusia biasa tak sempurna ada kurang pada diri saya colan SPM pada tahun 2013 harap korang doakan saya jawab exam dengan tenang dan berjaya okay :) pada mula masa kita berfikir nak habis sekolah ini best dapat seronok nak fikir kerja nak rasa duit sendiri tapi kita rindu dengan sekolah jumpa kawan kawan, gelak bersama dan menangis bersama semua nya kita bersama tapi kita akan terpisah juga dengan semua nya kerana semua akan hidup masa depan tersendiri , sokay ada masa kita jumpa mungkin masa tu aku nak tengok siapa salah seorang dah kahwin bhahaha :D tersabar dan takut nak spm ini kerana banyak benda nak fikir yes korang bukan senang nak jadi colan spm ini memang cikgu kita banyak cakap tapi dorang sayang kita nak kita berjaya yang ada masa depan, terima kasih cikgu cikgu kerana cikgu banyak ajar saya dan marah saya dengan perangai nakal saya :) WE ARE LOVE YOUUU SO MUCH :* saya tahu saya tak sepandai awak semua tapi saya gigih belajar untuk lulus dalam spm ini, tapi nak cakap juga 2 haribulan 11 ini hari jadi kilaa tau jangan lupa wish hehe jadi batak jap :) okay korang mungkin sini sahaja buat sini sekarang ada masa aku bercerita dan terima kasih pada semua yang doakan saya bye :*



Tiada ulasan:

Catat Ulasan