beri salam

beri salam

Sabtu, 23 November 2013

Final Exam #SPM 2013 :)

assalamualaikum , hye semua nya tak sabar nak habis exam dah lepas spm pergi perak pulak jalan jalan nak bercuti dekat situ with famliy and saya tak sabar gila nak jumpa my babyboyyyy :D #buatmuka mungkin kali ini nak jumpa dekat mid nak main bowling dekat sana yelah dah lama kot tak pergi sana nak dekat satu tahun tak gerak sana rindu nak naik KTM :( harap harap apa yang inginkan ditunaikan :) boleh boleh kan kan ! lepas spm ini tak tahu ah nak buat apa mungkin kerja kot malas nak belajar belajar pegang buku and pen ini buat sakit otak jee :p aminn akhirnya dapat juga jawab spm ini dengan tenang harap harap tenang , masa tu saya pergi mandi and karaoke with famliy kalau nak tengok gambar follow instgram saya : syakeelatahran :) #thanks and saya ada pergi famliy day dekat melaka cerita sampai tak terkata kalau nak tengok gambar pergi dekat facebook saya okay la korang sampai sini je cerita tak dah nak kata apa . bye missyou :* last kata dari saya ILOVEYOUSOMUCHANDMORE Muhammad Fitri <3 









Tiada ulasan:

Catat Ulasan